ΥΠΕΞ: Οι τουρκικές δηλώσεις αμφισβήτησης της Συνθήκης της Λωζάννης είναι απαράδεκτες

0

«Δηλώσεις αμφισβήτησης της Συνθήκης της Λωζάννης είναι απαράδεκτες» δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Στράτος Ευθυμίου, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου αναφορικά με δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας σχετικά με τη Συνθήκη της Λωζάννης.

Ο κ. Ευθυμίου επισήμανε ότι «στον αναθεωρητισμό που διατυπώνεται κατ’ επανάληψη από την τουρκική ηγεσία, η Ελλάδα αντιπαρατάσσει την προσήλωσή της στη διασφάλιση της διεθνούς νομιμότητας, της ειρήνης και της σταθερότητας».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Κινητικότητα: Μια μεγάλη μεταρρύθμιση στον δημόσιο τομέα»- Δήλωση της υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγας Γεροβασίλη για το ν/σ για την κινητικότητα

0

Τα οφέλη που επιφέρει το νομοσχέδιο για την κινητικότητα στο σύστημα μετατάξεων και αποσπάσεων στον δημόσιο τομέα, περιγράφει η αρμόδια υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, με αφορμή την κατάθεσή του στη Βουλή. Το σχέδιο Νόμου περνά, σήμερα και αύριο, από τις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής, ενώ στην Ολομέλεια εισάγεται προς συζήτηση την Πέμπτη και την Παρασκευή αναμένεται να ψηφιστεί.

Η δήλωση της υπουργού είναι η ακόλουθη:

«Με τις απλές, γρήγορες και διαφανείς διαδικασίες που εισάγει το νομοσχέδιο για την κινητικότητα, η κυβέρνηση ανασυγκροτεί τη δημόσια διοίκηση και τη μεταρρυθμίζει προς όφελος των εργαζομένων και των πολιτών.

Μέσα από τον δημοκρατικό προγραμματισμό και τον αναπτυξιακό σχεδιασμό, θωρακίζονται αφενός οι εργασιακές συνθήκες και λειτουργίες που αναδεικνύουν τις δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου και αφετέρου αναβαθμίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Με το σχέδιο Νόμου για το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, που καταθέτει το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης, εισάγεται ενιαίο πλαίσιο και κανόνες για τις αποσπάσεις και τις μετατάξεις στον δημόσιο τομέα.

Για πρώτη φορά δημιουργείται ένα ενιαίο, ψηφιακό Οργανόγραμμα για το σύνολο των υπηρεσιών και οι κενές οργανικές θέσεις αποκτούν «ταυτότητα», ώστε οι μελλοντικές προσλήψεις να είναι στοχευμένες.

Με καίριες παρεμβάσεις κατοχυρώνεται η ουσιαστική αντιστοίχιση ανάμεσα στις δυνατότητες του υπαλλήλου και τις απαιτήσεις της οργανικής θέσης, χωρίς άλλες διαμεσολαβήσεις.

Η εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών κατά την περίοδο μετάβασης στο νέο σύστημα διασφαλίζεται απόλυτα και οι υπάλληλοι δεν αιφνιδιάζονται.

Επιπλέον, το νομοσχέδιο για την κινητικότητα λαμβάνει υπόψη σημαντικές κοινωνικές παραμέτρους, όπως η μετακίνηση υπαλλήλων στον τόπο συμφερόντων τους βάσει οικογενειακών ή βιοτικών αναγκών, επιλογές και ανάγκες που έχουν ενταθεί λόγω της κρίσης.

Οι μετακινήσεις αυτές δεν θα γίνονται πλέον μέσα από πελατειακά δίκτυα και αχαρτογράφητες διαδικασίες, αλλά θα προκύπτουν από την προκήρυξη θέσεων σε όλη την επικράτεια με αντικειμενικές διαδικασίες επιλογής.

Μέχρι τώρα οι αποσπάσεις και οι μετατάξεις των δημοσίων υπαλλήλων χαρακτηρίζονταν από αδικαιολόγητη γραφειοκρατική επιβάρυνση και άνιση πληροφόρηση -βασικοί άξονες της πελατειακής λογικής.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, άλλες δημόσιες υπηρεσίες να λειτουργούν υποστελεχωμένες και άλλες να απασχολούν περισσότερους υπαλλήλους από όσους χρειάζονται, χωρίς η διοίκηση να γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή σε ποια θέση υπηρετεί ο κάθε υπάλληλος.

Ο εθελούσιος χαρακτήρας, η απλοποίηση των διαδικασιών, αλλά και η θέσπιση ενιαίων κανόνων, όπως περιγράφονται στο σχέδιο Νόμου, ανατρέπουν αυτήν την λογική.

Το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας για τους πολιτικούς, διοικητικούς υπαλλήλους αποκαθιστά τον ρόλο του δημόσιου υπαλλήλου ως παραγωγικής μονάδας και όχι ως γραφειοκρατικού εμποδίου και συνιστά τομή στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας».

Εσύ ξέρεις το GFFW; Φτιάξε και πιες το νερό που εξουδετερώνει το λίπος!

0
Σήμερα σου έχουμε ένα ακόμη υπερόπλο που κάνει πάταγο στη showbiz. Το GFFW! Πρόκειται για τα αρχικά της φράσης GREEN FAT FLUSH WATER.

ΠΑΙΔΙΑ: Δαμάστε τις κακές τους συνήθειες

0
Η λογοπεδικός Χαρά Καραμήτσου γράφει για τα παιδιά που θέλουν πάντα να μας ευχαριστούν και να κάνουν το σωστό

Τι σκέφτεται ο σκύλος σου για σένα; Διαβάστε το και θα βουρκώσετε…

Αγαπημένο μου αφεντικό,
 
Eίμαι ο σκύλος σου κι έχω κάποια πράγματα να σου ψιθυρίσω στο αυτί. Ξέρω πως η ζωή σου είναι πολυάσχολη και κινείται με τρελούς ρυθμούς.

«Εγώ βοηθάω τα ζώα εσύ τι ζόρι τραβάς;»

Ως πότε θα ακούω το «περίφημο»: «Εδώ οι άνθρωποι πεινάνε και εσείς ασχολείστε με τα ζώα;». «Αγαπητέ – δήθεν ευαίσθητε – δυστυχισμένε – μίζερε και ανολοκλήρωτε άνθρωπε», που ποτέ δεν είχες την ευτυχία να νιώσεις την αγνή και αμέριστη αγάπη των ζώων, αυτά έχω να σου πω και βαλ’ τα καλά στο μυαλό σου:

Ελεύθερη πλέον η μεταφορά ζώων με ΚΤΕΛ εντός του χώρου επιβατών

Από σήμερα, με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, επιτρέπεται η μεταφορά ζώου με το ΚΤΕΛ υποχρεωτικά εντός  του χώρου επιβατών.

Οι ΦΙΛΟΙ μας τα ΖΩΑ: Στα “σκαριά” Φιλοζωϊκός στην Νέα Κίο

Μια μικρή ομάδα φιλόζωων κατοίκων Νέας Κίου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να μας καλέσει να βοηθήσουμε ώστε να συσταθεί στην περιοχή ένας δραστήριος Φιλοζωικός Σύλλογος, τα μέλη και οι εθελοντές του οποίου δεν θα αρκούνται στην διαδικτυακή φιλοζωία. 

Brexit – Grexit: Mερικές χρήσιμες συγκρίσεις

0

Άρθρο του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Λίγες ώρες απομένουν για να γνωρίζουμε εάν η Ευρώπη θα αλλάξει αρκετά ή θα μεταμορφωθεί σε κάτι εντελώς καινούργιο. Κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε από το 1945 και μετά.

Η ωρολογιακή βόμβα των εξοντωτικών φόρων

0

Του Αλέξανδρου Κασιμάτη

H μεγαλύτερη απειλή για την ανάπτυξη που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση είναι η φοροδιαφυγή.

Μπροστά σε μία άλλη ιστορική εποχή

0

Άρθρο του Αντώνη Ν. Βγόντζα

Οι πιο μεγάλοι και βαθείς φόβοι επαληθεύτηκαν. Οχι τόσο εκείνοι που είχαν ως αφετηρία την επιπόλαιη ανάγνωση των δημοσκοπήσεων. Οσο, κυρίως, εκείνοι που στηρίζονταν σε μια περιήγηση στην αυξανόμενη αντισυστημική διάθεση των λαών με τους οποίους έχουμε θεσμική και πολιτισμική αναφορά.

Ήττα για τον Νικολά Σαρκοζί δηλώνει πως αποσύρεται από την πολιτική ζωή

0
O πρώην πρόεδρος της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, έχει παραδεχθεί την ήττα του, συμπληρώνοντας πως θα στηρίξει τον Φιγιόν στον δεύτερο γύρο των προκριματικών εκλογών. Επίσης δήλωσε πως θα αποσυρθεί από την πολιτική ζωή.

Επείγουσα ερώτηση στην Κομισιον από τη Βόζεμπεργκ για τις νέες τουρκικές απειλές κατάργησης της Συμφωνίας με την Ε.Ε. για τους πρόσφυγες

0

Με αφορμή τις χθεσινές απειλές του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών – εν είδει τελεσιγράφου – ότι η χώρα του δεν πρόκειται να περιμένει την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το τέλος του έτους σχετικά με το ζήτημα της απελευθέρωσης των θεωρήσεων για τους Τούρκους πολίτες εντός της Ένωσης, αλλά θα καταγγείλει τη Συμφωνία για τους πρόσφυγες, η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κυρία Ελίζα Βόζεμπεργκ – Βρυωνίδη κατέθεσε επείγουσα ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας επίσημη αντίδραση της Ε.Ε. στην προκλητική αυτή στάση της τουρκικής ηγεσίας.

Βρετανία: Άρχισε η δίκη του άνδρα που κατηγορείται για τον φόνο της βρετανίδας βουλευτή Τζο Κοξ πριν από το δημοψήφισμα για το Brexit

0

Η δίκη του άνδρα, που κατηγορείται για τον φόνο της βρετανίδας βουλευτή Τζο Κοξ, μια εβδομάδα πριν η Βρετανία ψηφίσει στο δημοψήφισμα του Ιουνίου για τη συμμετοχή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, άρχισε σήμερα.

Ελεγκτικός μηχανισμός για την κατάσταση των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ

0

Η Επιτροπή πρέπει να δημιουργήσει έναν δεσμευτικό μηχανισμό που θα προβλέπει την ετήσια υποβολή έκθεσης για την κατάσταση της δημοκρατίας, του κράτους δικαίου και των θεμελιωδών δικαιωμάτων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ.

Γράφημα: Περισσότερα από 20 εκατομμύρια τα θύματα από την εμπορία ανθρώπων

0
Η εμπορία ανθρώπων εξακολουθεί να αποτελεί πραγματικότητα, ενώ ταυτόχρονα είναι και μια από τις πιο κερδοφόρες εγκληματικές δραστηριότητες.

Ο Έμπολα μεταλλάχθηκε – Τέσσερις φορές πιο ικανός να μολύνει ανθρώπους

0

Κατά την τελευταία επιδημία του 2014-15, ο ιός μεταλλάχθηκε και μπορεί πλέον να μολύνει πολύ πιο εύκολα τους ανθρώπινους ιστούς, με τετραπλάσια ικανότητα από ό,τι στο παρελθόν

Γιατί τόση αποτυχία στο Μητρικό Θηλασμό ;;; … Άρθρο της παιδιάτρου Πηνελόπης Ν. Παλαιολόγου

0

Δυστυχώς στην Ελλάδα τα ποσοστά αποκλειστικού μητρικού θηλασμού το 1ο 6μηνο της ζωής του βρέφους είναι πολύ χαμηλά. Συγκεκριμένα από ιατρικές εργασίες αναφέρεται ότι παρόλο του ότι το 90% των υποψήφιων

Τα καυτερά φαγητά ευνοούν τη μακροζωία

0
Η συχνή κατανάλωση καυτερών και πικάντικων φαγητών, με καυτερές πιπεριές, κάρυ και άλλα μπαχαρικά, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου και να ευνοήσει την μακροζωία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα. Πάντως, τα ευρήματα της μελέτης χρειάζονται μελλοντική επιβεβαίωση.

Μεγάλες ανατροπές στον ΕΝΦΙΑ από το 2017

0

Μετά την απόφαση του ΣτΕ έρχονται αλλαγές στον υπολογισμό του ΕΝΦΙΑ – Ορίζονται νέες αντικειμενικές αξίες που θα προσεγγίζουν τις εμπορικές τιμές – Σε ποιες περιοχές θα υπάρξουν μεγάλες μειώσεις στο φόρο ακινήτων – Ο στόχος για έσοδα 2,65 δισ. δεν αλλάζει

Χρ. Σταϊκούρας: «Επιδιώκουμε να αποτελέσουμε την ορθολογική επιλογή μιας πλατιάς κοινωνικής συμμαχίας»

0

«Επιδιώκουμε να αποτελέσουμε την ορθολογική επιλογή μιας πλατιάς κοινωνικής συμμαχίας. Όσο πλατύτερη αυτή είναι τόσο καλύτερα.

Στο Δικαστήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων προσφεύγουν γονείς παιδιών με αυτισμό

0

Στο δικαστήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων θα προσφύγουν γονείς παιδιών με πρόβλημα αυτισμού,

ΕΚΤΑΚΤΟ: Έφυγε από τη ζωή o πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος

0

Ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος εξέπνευσε στις 23:18, στο Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν», όπου νοσηλευόταν, από επιπλοκές πνευμονίας.

Υγεία :Οι συσκευασμένες σαλάτες και το σπανάκι, που πουλιούνται έτοιμα κομμένα, αυξάνουν πολύ τον κίνδυνο για σαλμονέλα, δείχνει έρευνα (με ελληνική συμμετοχή)

0

Οι σαλάτες και το σπανάκι, που πουλιούνται έτοιμα κομμένα μέσα σε πλαστική σακούλα, αυξάνουν σημαντικά την πιθανότητα μόλυνσης από το βακτήριο σαλμονέλα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη επιστημόνων στη Βρετανία, με τη συμμετοχή ενός νεαρού Έλληνα ερευνητή.

Οι εργαστηριακές αναλύσεις έδειξαν ότι οι χυμοί που εκκρίνονται από τα κομμένα φύλλα, λόγω της υγρασίας και των θρεπτικών συστατικών τους, αποτελούν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη του επικίνδυνου μικροοργανισμού, που μπορεί να αποβεί ακόμη και θανατηφόρος.
Οι ερευνητές επίσης ανακάλυψαν ότι η παρουσία των χυμών κάνει πιο επιθετική τη σαλμονέλα και έτσι αυξάνει τον κίνδυνο μόλυνσης του καταναλωτή. Ο κίνδυνος μπορεί να αυξηθεί δραματικά έως 2.400 φορές.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την μικροβιολόγο δρα Πριμρόουζ Φριστόουν του Πανεπιστημίου του Λέστερ και τον διδακτορικό ερευνητή Γιάννη Κουκκίδη, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό εφαρμοσμένης και περιβαλλοντικής μικροβιολογίας “Applied and Environmental Microbiology”.
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ακόμη και μικροποσότητες χυμού όχι μεγαλύτερες από το ένα διακοσιοστό ενός κουταλιού του γλυκού, οι οποίες διαφεύγουν από τα κομμένα φύλα της σαλάτας και του σπανακιού και μένουν μέσα στην πλαστική σακούλα, διευκολύνουν τη σαλμονέλα να πολλαπλασιασθεί, ακόμη κι όταν η συσκευασία μπαίνει στο ψυγείο.
Μάλιστα, το βακτήριο προσκολλάται τόσο γερά στα κομμένα φύλλα, που δεν φεύγει με το πλύσιμο από τον καταναλωτή. Αρκούν λίγα κύτταρα σαλμονέλας στην αρχή της συσκευασίας για να έχουν αυξηθεί σε πολλές χιλιάδες, εωσότου ο καταναλωτής φάει το προϊόν ή έως την ημερομηνία λήξης του. Τα αρχικά 100 βακτήρια σαλμονέλας μπορούν να έχουν γίνει 100.000 μέσα σε πέντε μόνο μέρες από το αρχικό κόψιμο των σαλατών για να συσκευασθούν.

Οι ερευνητές επεσήμαναν την ανάγκη τα εν λόγω συσκευασμένα κομμένα φρέσκα λαχανικά να τρώγονται όσο γίνεται πιο γρήγορα μετά το άνοιγμά τους. Μόλις ανοίγει η πλαστική σακούλα που τα περιέχει, τα βακτήρια της σαλμονέλας αναπτύσσονται ακόμη πιο γρήγορα από ό,τι όταν βρίσκονται στο ψυγείο.
Μάλιστα, οι ερευνητές βρήκαν ότι η σαλμονέλα είναι δυνατό να αναπτυχθεί ακόμη κι όταν η ψύξη του ψυγείου βρίσκεται στους 4 βαθμούς Κελσίου και όχι στους 5,2 βαθμούς, όπως πιστευόταν έως τώρα.
Τα τελευταία χρόνια έχουν παρουσιαστεί διάφορα περιστατικά τροφικής δηλητηρίασης από σαλμονέλα και κολοβακτηρίδια σε φρέσκες σαλάτες τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ. Το γεγονός αυτό, κατά τους επιστήμονες, σημαίνει ότι οι παραγωγοί και συσκευαστές τέτοιων φρέσκων συσκευασμένων προϊόντων πρέπει να τηρούν τις υψηλότερες προδιαγραφές υγιεινής.

Η μόλυνση των σαλατών και λαχανικών από σαλμονέλα μπορεί να συμβεί από την επαφή τους με ζώο ή έντομο, από το χώμα, από μολυσμένο νερό κατά την άρδευση του χωραφιού ή από μολυσμένο εξοπλισμό ή μολυσμένα χέρια εργαζομένων κατά την κοπή και συσκευασία του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα φρέσκα προϊόντα, συσκευασμένα και μη, χρειάζονται πολύ καλό πλύσιμο, προτού καταναλωθούν. Συνήθως οι συσκευασμένες σαλάτες έχουν προηγουμένως πλυθεί με χλωριωμένο νερό. Το χλώριο μειώνει μεν την παρουσία των παθογόνων μικροοργανισμών, αλλά δεν την εξαλείφει.
Οι ερευνητές συνέστησαν οι καταναλωτές να αγοράζουν σαλάτες που έχουν πρόσφατα κοπεί και να τις τρώνε αυθημερόν, όταν τις αγοράζουν. Ερευνητές στις ΗΠΑ που έχουν κάνει δειγματοληψίες, βρήκαν ότι το 0% έως 3% των συσκευασμένων σαλατών είναι μολυσμένες, σύμφωνα με το BBC.

O επίσης ελληνικής καταγωγής Κίμωνας Ανδρέας Καρατζάς, λέκτορας μικροβιολογίας τροφίμων στο βρετανικό Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ, τόνισε ότι οι καταναλωτές πρέπει να προτιμούν τις άκοπες σαλάτες από τις εκ των προτέρων κομμένες.

Σύνδεσμος: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία στη διεύθυνση: http://aem.asm.org/content/early/2016/10/26/AEM.02416-16.abstract

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το Facebook «πέθανε» τον δημιουργό του και μερικά ακόμη εκατομμύρια χρήστες!

0

Ένα ανεξήγητο μακάβριο λάθος που έκανε το Facebook, εμφάνισε περίπου δύο εκατομμύρια λογαριασμούς ολοζώντανων χρηστών του να ανήκουν σε πεθαμένους. Μεταξύ των «νεκρών» βρισκόταν και ο ίδιος ο συνιδρυτής του Μαρκ Ζάκερμπεργκ!

Το λάθος διορθώθηκε και το Facebook ζήτησε συγγνώμη, αλλά το κακό είχε γίνει και ουκ ολίγοι χρήστες έπρεπε να καθησυχάζουν συγγενείς και φίλους ότι ακόμη ζουν.
«Ήταν ένα τρομερό λάθος που διορθώσαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Λυπούμαστε γι’ αυτό που συνέβη», δήλωσε εκπρόσωπος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το BBC.

Το σχετικό χαρακτηριστικό στα προφίλ των χρηστών που έχουν πεθάνει, εισήχθη πέρυσι τον Φεβρουάριο, επιτρέποντας στους χρήστες να μετατρέπουν τον λογαριασμό τους σε μια ιστοσελίδα εις ανάμνησή τους, αφότου θα έχουν αποβιώσει. Εναλλακτικά, μπορεί κανείς να δώσει εντολή να διαγραφεί ο λογαριασμός του μετά το θάνατό του.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μάρκετινγκ: 6 ερωτήματα και 6 δράσεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

0

Όποια και να είναι η πολιτική Μάρκετινγκ που ακολουθεί μια επιχείρηση οι αλλαγές σε αυτήν είναι αναπόδραστες σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.

Αυτό οφείλεται πρώτα από όλα στην μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών επομένως και στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών τους αλλά και στις προσπάθειες μείωσης των λειτουργικών εξόδων τις επιχείρησης.

Πιο αναλυτικά:

Πιθανές αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε περίοδο οικονομικής ύφεσης

1.Προτίμηση προϊόντων με χαμηλότερο κόστος. Οι καταναλωτές μοιραία θα στραφούν σε οικονομικότερα προϊόντα ή προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αποτέλεσμα αυτής της μεταστροφής είναι η μείωση των κερδών των εταιριών που παρουσιάζουν αυξημένο κόστος στα προϊόντα τους συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

2.Η μείωση ή μετάθεση για αργότερα αγορών που απαιτούν αγοραστική έρευνα (discretionary purchases) όπως η αγορά αυτοκινήτου, επίπλων, εξοπλισμού ή σπιτιού. Επόμενο είναι εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως αυτούς που προαναφέρθηκαν να παρουσιάσουν σημαντική μείωση στον κύκλο εργασιών τους.

3.Μείωση της χρήσης αυτοκινήτου. Αυτή η αλλαγή έχει ως αποτέλεσμα σαφώς την μείωση πώλησης βενζίνης αλλά και την προτίμηση τοπικών ή πολύ κοντά στο σπίτι καταστημάτων για την αγορά προϊόντων αλλά και την προτίμηση επιλογών διασκέδασης στο σπίτι προς αποφυγή μετακινήσεων.

Όπως γίνεται εμφανές το κόστος του προϊόντος σε καιρό οικονομικής κρίσης επηρεάζει ουσιαστικά τις καταναλωτικές συνήθειες αλλά από την άλλη οι επιχειρήσεις πρέπει να ανασυνταχθούν και να μειώσουν κατά το δυνατό περισσότερο τα έξοδα τους.

Ποιες θα έπρεπε να είναι οι κινήσεις των επιχειρήσεων για την μείωση των εξόδων τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης

1. Μείωση της παραγωγής και των αποθεμάτων τους για το ενδεχόμενο μείωσης στην ζήτηση των προϊόντων τους.

2. Μείωση των επενδύσεων, επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα. Αυτό βέβαια μοιραία πλήττει την βιομηχανία σιδήρου, τσιμέντου κ.α.

3. Μείωση των εξόδων που αφορούν στο Μάρκετινγκ της επιχείρησης.

4. Αναβολή σχεδιασμού και παραγωγής νέων προϊόντων.

Η μείωση των εξόδων που αφορούν στο Μάρκετινγκ δεν πρέπει να γίνεται με οριζόντιες μειώσεις επί όλων των δραστηριοτήτων του. Ποιο συγκεκριμένα το τμήμα Μάρκετινγκ της επιχείρησης πρέπει να προβεί σε μία σειρά από μειώσεις εξόδων οι οποίες δεν αποδίδουν σημαντικά, δηλαδή το ROI του Μάρκετινγκ ή όπως αλλιώς μπορούμε να το βρούμε στην βιβλιογραφία ROMI (Return on Marketing Investment) δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό σε σχέση με τον δείκτη ROMI άλλων ενέργειων Μάρκετινγκ.

Η άμεση αντίδραση του τμήματος Μάρκετινγκ, πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

1. Μείωση εξόδων για τα τμήματα της αγοράς (market segments) που δεν είναι σημαντικά για την επιχείρηση.

2. Κατά των ίδιο τρόπο μείωση εξόδων που αφορούν σε πελάτες οι οποίοι δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικοί. Με τον όρο μη σημαντικός εννοείτε ο πελάτης ο οποίος είναι το κοινό εκείνο που η κατανάλωση του προϊόν που προσφέρει η επιχείρηση δεν θα μεγιστοποιήσει την αξία που αντιλαμβάνεται από αυτό. Για τον λόγο αυτό ένας τέτοιος πελάτης δεν θα προβεί σε επαναλαμβανόμενη αγορά ή αγορά γενικός και η προσέγγιση του ίσως απαιτεί περισσότερους πόρους για το Μάρκετινγκ, ενώ σε άλλη περίπτωση καταναλωτή που η προσφερόμενη αξία του προϊόντος ταυτίζεται με τις ανάγκες του τότε θα προβεί σε αγορά με χρήση λιγότερων πόρων του Μάρκετινγκ.

3. Μείωση εξόδων για τμήματα γεωγραφικά τα οποία φθίνουν σε ενδιαφέρον για την επιχείρηση.

4. Παράλληλη μείωση εξόδων για τα προϊόντα εκείνα που πλέον δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον από την αγορά, είναι δηλαδή ξεπερασμένα.

5. Μείωση των τιμών των προϊόντων ή ενίσχυση του προωθητικού μείγματος για προϊόντα οικονομικά για τους καταναλωτές.

6. Μείωση ή κατάργηση διαφημίσεων και προωθητικών ενεργειών που δεν αποδίδουν.

Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση μιας οικονομικής κρίσης οι μάνατζερ του Μάρκετινγκ θα πρέπει να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους και να δράσουν αποτελεσματικά. Σημαντικά ερωτήματα – οδοδείκτες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των συνεπειών μιας οικονομικής κρίσης σε σχέση πάντα με το Μάρκετινγκ είναι τα ακόλουθα:

Ερωτήματα-δράσεις για τους μάνατζερ του Μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσης

1. Υπάρχουν καταγεγραμμένοι δείκτες απόδοσης των ενεργειών μάρκετινγκ; Περιοδικά πρέπει να υπολογίζονται και να λαμβάνονται υπόψη δείκτες απόδοσης οι οποίοι μπορεί να αποκαλυφθούν σπατάλες σε πρακτικές μη αποτελεσματικές αλλά και να αναδειχθούν πρακτικές οι οποίες είναι αποτελεσματικές και φυσικά πρέπει να διατηρηθούν ή να ενισχυθούν.

2. Τα έξοδα που πραγματοποιούνται επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και πόσο; Το μερίδιο αγοράς ή το σύνολο των πωλήσεων της επιχείρησης είναι πολύ γενικοί δείκτες για να είναι αποτελεσματικοί και να δώσουν απάντηση στην παραπάνω ερώτηση. Πρέπει αρχικά να γίνει εντοπισμός πρακτικών που έχουν αποτέλεσμα και να χρησιμοποιηθούν ως σημείο σύγκρισης με νέες πρακτικές του μάρκετινγκ που στόχο έχουν να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά.

3. Έχουν οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ στόχο την ελάττωση των εμποδίων αγοράς; Πρέπει να γίνει προσπάθεια κατανόησης των εμποδίων για την πραγματοποίηση αγοράς και έπειτα η επιλογή των κατάλληλων πρακτικών για την ανάσχεση τους. Για παράδειγμα μια εταιρεία που έχει είναι ιδιαίτερα γνωστή δεν θα έπρεπε να ξοδέψει σε επιπλέον διαφήμιση αλλά σε πρακτικές κλεισίματος της πώλησης.

4. Υπάρχει ισορροπία στους στόχους που τίθενται σχετικά με το μάρκετινγκ; Όλες οι επενδύσεις για το μάρκετινγκ έχουν έναν από τους ακόλουθους σκοπούς:

Αλλαγή στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για το προϊόν ώστε να αγοράσουν ή να αγοράσουν περισσότερο
Παροχή αγοραστικών κινήτρων.
Να καταστήσει τα προϊόντα πιο διαθέσιμα στους καταναλωτές.
Η μεγαλύτερη προσήλωση σε έναν από τους παραπάνω σκοπούς μπορεί να βλάψει την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ. Ένα ισόρροπο και ορθολογικό μείγμα των παραπάνω σκοπών είναι απαραίτητο για την απόδοση των πρακτικών μάρκετινγκ.

5. Υπάρχει μια εσωτερική διαδικασία του τμήματος μάρκετινγκ η οποία να αναδεικνύει τις πρακτικές αυτές που είναι αποδοτικές από αυτές που δεν είναι;

6. Γίνεται διερεύνηση νέων ευκαιριών; Η περίοδος οικονομικής ύφεσης είναι μια περίοδο η οποία μπορεί να μεγεθύνει τόσο τις απώλειες όπως επίσης να μεγεθύνει και το θετικό αποτέλεσμα αναζήτησης νέων ευκαιριών αλλά και καλών πρακτικών.

Όλα τα παραπάνω ερωτήματα πρέπει να απασχολούν το τμήμα Μάρκετινγκ πάντα, αλλά κατά την περίοδο οικονομικής κρίσης τίθενται επιτακτικά. Δεν θα έπρεπε απλά να μειώνονται τα έξοδα για Μάρκετινγκ στο πλαίσιο μείωσης των λειτουργικών εξόδων αλλά να γίνετε ορθολογική αναδιάρθρωση των πόρων που δαπανώνται για τις διάφορες πρακτικές του Μάρκετινγκ από το ίδιο το τμήμα.

Του Απόστολου Γκαζέπη

Πηγή: epixeiro.gr

Ο μπόμπιρας έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του για να κάνει πρόταση γάμου!

Ο μπόμπιρας έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του για να κάνει πρόταση γάμου!

Ο μικρούλης ήδη άρχισε να δείχνει την αδυναμία του στο… «ωραίο φύλο», αφού ακόμα και σε αυτήν την ηλικία μετράει στο ενεργητικό του ήδη πρόταση γάμου!

Και μάλιστα, μιας που δεν του έφταναν τα χρήματα και για να εντυπωσιάσει το αντικείμενο του πόθου του, έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του!

Δείτε την απίστευτη κίνησή του στο βίντεο που ακολουθεί!

 

Beauty trick: Πως θα αποκτήσεις γυριστές βλεφαρίδες ΧΩΡΙΣ ψαλίδι

0

Οι μεγάλες, πυκνές αλλά και γυριστές βλεφαρίδες είναι το όνειρο όλων μας. Κάποιες τις έχουν φυσικά, κάποιες άλλες αναζητούν βοήθεια από την μάσκαρα για το μήκος και τον όγκο και από τα ψαλίδια για βλεφαρίδες για την καμπύλη.

Τι θα έλεγες λοιπόν αν σε πληροφορούσαμε πως δεν χρειάζεσαι ψαλίδι για να δώσεις καμπύλη στις βλεφαρίδες σου και πως με την μάσκαρά σου μπορείς να τα κάνεις όλα; Τέλειο, σωστά; Διάβασε παρακάτω…

Η μηχανική κίνηση που κάνεις και περνάς το βουρτσάκι της μάσκαρα από την βάση των βλεφαρίδων με φορά από τις άκρες δεν είναι λάθος αλλά τις βαραίνει! Ιδιαίτερα αν έχεις λεπτές και ίσιες βλεφαρίδες, κάνοντας αυτή την κίνηση τις επιβαρύνεις και δεν επιτυγχάνεις την καμπύλη που θες. Δοκίμασε λοιπόν κάτι άλλο…

Πέρνα το βουρτσάκι πρώτα από τις άκρες των βλεφαρίδων σου! Περίμενε ελάχιστα ώσπου να στεγνώσει η μάσκαρα και στην συνέχεια πέρνα το βουρτσάκι κανονικά, από την ρίζα ως τις άκρες. Με αυτό τον τρόπο δεν θα βαρύνουν οι βλεφαρίδες σου και η μάσκαρα θα τους δώσει την καμπύλη που θες. Για ακόμα πιο γυριστό αποτέλεσμα, ακούμπα το βουρτσάκι παράλληλα με τις βλεφαρίδες και πίεσε πολύ ελαφρά προς τα μέσα!

Δοκίμασέ το απόψε κιόλας!

homepage

Έρευνα: Οι γυναίκες που αργούν να κάνουν το πρώτο παιδί τους,ζουν περισσότερο

0

Η ηλικία που μια γυναίκα θα κάνει το πρώτο παιδί της, καθώς και ο αριθμός των παιδιών που θα γεννήσει συνολικά, με κάποιο τρόπο συνδέονται με το προσδόκιμο ζωής της.

Όσες γυναίκες αργούν να γεννήσουν για πρώτη φορά (από επιλογή τους και όχι λόγω δυσκολίας), έχουν περισσότερες πιθανότητες να περάσουν την ηλικία των 90 ετών, όπως επίσης όσες θα κάνουν πιο πολλά παιδιά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, την πρώτη που κατέληξε σε τέτοιο συμπέρασμα. Η ηλικία της πρώτης τεκνοποίησης έχει σταδιακά αυξηθεί κατά τις τελευταίες δεκαετίες σχεδόν σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες και σε αρκετές αναπτυσσόμενες, κυρίως λόγω των αυξημένων απαιτήσεων των γυναικών για μόρφωση και καριέρα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Αλαντίν Σαντιάμπ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό για θέματα δημόσιας υγείας “American Journal of Public Health”, μελέτησαν στοιχεία για περίπου 20.000 γυναίκες, από τις οποίες πάνω από τις μισές (το 54%) είχαν ζήσει τουλάχιστον έως την ηλικία των 90 ετών.
Οι γυναίκες με τη μεγαλύτερη μακροζωία είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι απόφοιτες πανεπιστημίου, παντρεμένες, υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου, όχι παχύσαρκες και χωρίς ιστορικό κάποιας χρόνιας πάθησης. Επίσης, ήταν πιθανότερο να έχουν κάνει το πρώτο παιδί τους μετά την ηλικία των 25 ετών. Επιπλέον, οι γυναίκες που έχουν γεννήσει δύο έως τέσσερις φορές, έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να ζήσουν στη δέκατη δεκαετία της ζωής τους, σε σχέση με όσες έχουν γεννήσει μόνο μια φορά.

Ο Σαντιάμπ τόνισε πάντως ότι «οι γυναίκες δεν πρέπει σκοπίμως να καθυστερούν το πρώτο παιδί τους, καθώς ο κίνδυνος να εμφανίσουν γυναικολογικές επιπλοκές, όπως διαβήτη κύησης και υπέρταση, είναι μεγαλύτερος σε πιο προχωρημένη ηλικία. Είναι πιθανό ότι ένας τοκετός σε πιο μεγάλη ηλικία αποτελεί ένδειξη γενικότερης καλής υγείας και άρα δυνατότητας για μακροζωία».

http://www.mothersblog.gr/

Για τρίτη φορά θύμα βομβιστικής επίθεσης από αγνώστους η εταιρεία του Κουτσοκούμνη

0

Δεν ήταν η πρώτη φορά που η εταιρεία του Κωστάκη Κουτσοκούμνη στη Λεμεσό έγινε θύμα βομβιστικής επίθεσης από αγνώστους.

Παράλληλα, ο δημοσιογράφος της εφημερίδας «Goal Κύπρου» τόνισε πως ο πρόεδρος της ΚΟΠ και επιτετραμμένος της FIFA στην Ελλάδα έχει τις δικές του ευθύνες για την τεράστια διαφορά στο κυπριακό ποδόσφαιρο, το οποίο «είναι πρώτο στον τομέα της διαφθοράς και κοντά μας είναι η Αλβανία και η Μολδαβία».

Για την βομβιστική επίθεση που σημειώθηκε τα ξημερώματα στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας του Κωστάκη Κουτσοκούμνη στη Λεμεσό: «Δεν είναι η πρώτη φορά που δέχεται επίθεση στη Λεμεσό. Αυτή θα πρέπει να είναι η τρίτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Βόμβες δεν έχουμε κάθε μέρα εδώ, αλλά κάθε ένα – δύο μήνες υπάρχουν βομβιστικές επιθέσεις».

Για το θέμα των στημένων αγώνων στο Κυπριακό Ποδόσφαιρο: «Από το 2011 λέγεται πως υπάρχουν 78 φάκελοι για στημένους αγώνες. Οι “κίτρινοι” δεν υπολογίζονται όπως οι “κόκκινοι”. Είναι μία γάγγραινα για το κυπριακό ποδόσφαιρο, πολύ χειρότερα από πουθενά στον κόσμο. Το κυπριακό ποδόσφαιρο είναι πρώτο στον τομέα της διαφθοράς και κοντά μας είναι η Αλβανία και η Μολδαβία. Ο κ. Κουτσοκούμνης δεν ήταν τόσο δυναμικός και τα περίμενε όλα από την Αστυνομία, και πλέον πάρθηκαν μέτρα που είναι αποτελεσματικά. Ήρθε η FIFA και ο κάθε φάκελος που έρχεται θα υπάρχει αφαίρεση 6 βαθμών, μετά υποβιβασμός και στη συνέχεια διαγραφή από τα μητρώα της ΚΟΠ».

Για τις ευθύνες του Κωστάκη Κουτσοκούμνη: «Η δριμεία κριτική που δέχθηκε ο Κωστάκης Κουτσοκούμνης είναι πως εκείνος έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη και του τονίστηκε πως μπήκαν σωματεία που έχουν από πέντε φακέλους η καθεμία, και έτσι υπάρχουν θέματα διαφθοράς στο πρωτάθλημά μας».

Για τον Μάριο Παναγή και τις αποκαλύψεις του για τον επιτετραμμένο της FIFA στην Ελλάδα, κ. Κουτσοκούμνη: «Ο Μάριος Παναγή είναι ένας άνθρωπος που πολύσυζητείται στο κυπριακό ποδόσφαιρο και έχει τρελαθεί από το γεγονός πως δεν έχει διερευνηθεί τίποτα από αυτά που λέει. Έχει αξιόλογα στοιχεία που δεν έχουν αξιολογηθεί από τις Αρχές. Ενώ ο εκπρόσωπος της Αστυνομίας είπε πως έχουν γίνει κάποιες κινήσεις κατά συγκεκριμένων ανθρώπων, αλλά δεν προχώρησε ποτέ η υπόθεση και για αυτό έχει τρελαθεί ο Παναγή. Για αυτό έχει ξεκινήσει μία παγκόσμια καμπάνια και το πιο σημαντικό είναι πως ο άνθρωπος αυτός γίνεται στο τμήματα της διαφθοράς της UEFA, έχει πάει στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στην Κύπρο δεν βρίσκει πουθενά ανταπόκριση. Και κάποιοι τον αποκαλούν τρελό και εκείνος ψάχνει να βρει το δίκιο του, όμως με αυτά που συμβαίνουν δεν πρόκειται να γίνει τίποτα».

http://www.sport-fm.gr/