Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΡΓΟΛΙΔΑΗ απάντηση της Eurobank στον Γκιόλα για το κλείσιμο του υποκαταστήματος στο...

Η απάντηση της Eurobank στον Γκιόλα για το κλείσιμο του υποκαταστήματος στο Κρανίδι

AΠΑΝΤΗΣΗ ΕUROBANK ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

Άμεση ήταν η απάντηση της διοίκησης της Τράπεζας EUROBANK στην επιστολή που απέστειλε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Γιάννης Γκιόλας, μετά το αίτημα ΤΟΥ Συλλόγου εργαζομένων – υπαλλήλων της Τράπεζας αλλά και σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ερμιονίδας και αφορούσε στην κατάργηση του Υποκαταστήματος
Κρανιδίου, προκειμένου να συνεχίσει η λειτουργία του εξυπηρετώντας πλήθος αγροτών, επαγγελματιών, επιχειρηματιών, τουριστών και επισκεπτών της περιοχής.

Δυστυχώς, από ότι αναφέρεται, η απόφαση να κλείσει το Υποκατάστημα είναι ειλημμένη.
Η Διοίκηση της Τράπεζας έχει εκτεταμένο σχέδιο μείωσης Υποκαταστημάτων, με κύριο μέλημά της την μείωση κόστους και αύξηση των κερδών της. Παράλληλα, προσπαθεί να μεταφέρει την εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω τρόπων δυσχερών και «ξένων» σε μεγάλη μερίδα των πελατών της στην περιοχή, έτσι όπως αυτοί διαμορφώνονται σήμερα. ΑΤΜ, e banking, mobile app, EuroPhone banking κ.α. μπορεί να
αποτελούν μελλοντικούς τρόπους συναλλαγής, όμως αυτή τη χρονική στιγμή, μάλλον θα ταλαιπωρήσουν τους περισσότερους παρά θα εξυπηρετήσουν.

Ωστόσο, παρά την αρνητική απάντηση της Τράπεζας, θα πρέπει να εξαντληθούν όλοι οι δυνατοί τρόποι αντίδρασης από το σύνολο των δημοτών και όλων των λοιπών φορέων, ώστε να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα της συνέχισης λειτουργίας του Υποκαταστήματος
στο Κρανίδι.

Παρατίθεται ολόκληρο το κείμενο της απάντησης:

ΠΡΟΣ: κ. Ιωάννη Γκιόλα
Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας

Αξιότιμη κ. Βουλευτή,
Σε συνέχεια της από 24/1/2022 επιστολής σας , και με την παρούσα επιστολή, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε ότι μέλημα της Τράπεζας είναι πάντοτε η διαρκής εξυπηρέτηση των πελατών μας και των τοπικών κοινωνιών, με τρόπο που να ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της
αγοράς.

Πράγματι, τα τελευταία χρόνια λάβαμε την απόφαση να μεταφέρουμε τις εργασίες κάποιων καταστημάτων μας. Η απόφαση αυτή δεν ήταν εύκολη για την Διοίκηση της Τράπεζας.

Υπαγορεύθηκε από την ανάγκη διατηρήσεως ενός λειτουργικά αποτελεσματικού δικτύου καταστημάτων ανά την χώρα, κάτι που υπό τις τρέχουσες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της προσαρμογής του δικτύου των καταστημάτων στις
συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον τραπεζικό κλάδο. Όπως γνωρίζετε, σε αντίστοιχες κινήσεις έχουν προχωρήσει και τα άλλα τραπεζικά ιδρύματα σε διάφορες περιοχές.

Για να διασφαλίσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, έχουμε αναβαθμίσει τις δυνατότητες παροχής υπηρεσιών στους πελάτες μας χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία, για ένα πλήθος συναλλαγών που έως πρόσφατα απαιτούσαν την αυτοπρόσωπη παρουσία του πελάτη στο κατάστημα εξυπηρέτησης.

Με τον τρόπο αυτό φρονούμε ότι επιδεικνύουμε αίσθημα ευθύνης και ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις και στις προσδοκίες των καταθετών και εν γένει των πελατών μας.
Η Eurobank έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για την ενίσχυση των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των πελατών μας, προσφέροντας την ευχέρεια διεξαγωγής σχεδόν του συνόλου των συνήθων, καθημερινών συναλλαγών μέσα από αυτά.

Συγκεκριμένα:
 Η τηλεφωνική υπηρεσία EuroPhone Banking στο 210 9555000, η οποία είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για τα προϊόντα του και να κάνει τις συναλλαγές του.

 Το e-Banking ή και το mobile app της Eurobank, που δίνει τη δυνατότητα για πάνω από 1.200 συναλλαγές γρήγορα και με ασφάλεια 24 ώρες το 24ωρο από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet των πελατών.
 Πρόθεση μας είναι να διατηρήσουμε στην πόλη των Κρανιδίου ΑΤΜ σε κοντινό σημείο με το σημερινό. Παράλληλα λειτουργεί Off–site AΤΜ στο Πόρτο Χέλι, όπου μπορούν να πραγματοποιηθούν αναλήψεις, μεταφορές καθώς και πληρωμές.

 Ειδικά για τις επιχειρήσεις και τους πελάτες του Personal Banking, μέσω του v- Banking, μια πρωτοποριακή και βραβευμένη υπηρεσία της Eurobank, παρέχεται με τη βοήθεια της τεχνολογίας προσωπική, video – επικοινωνία, με τον Επαγγελματικό Σύμβουλο αλλά και τον Υπεύθυνο Σχέσης Ρersonal Banking, ώστε να εξοικονομείται χρόνος και να γίνονται τραπεζικές εργασίες εύκολα και με ασφάλεια, σαν να ήταν στην
Τράπεζα.

Για τις δυνατότητες αυτές θα υπάρξει με διάφορους τρόπους η δέουσα ενημέρωση των πελατών μας.
Επιπλέον, οι δημότες που είναι πελάτες της Τράπεζάς μας μπορούν να εξυπηρετηθούν για ένα σημαντικό πλήθος εργασιών μέσω του υποκαταστήματος των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) στο Κρανίδι. Η Eurobank διατηρεί στενή συνεργασία με το δίκτυο των ΕΛΤΑ, τα
οποία έχουν γραφεία εξυπηρέτησης κοινού και στην Ερμιόνη.

Σε όλα τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ οι πελάτες της Eurobank έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όλες τις βασικές τραπεζικές εργασίες όπως αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμή δόσεων δανείων, άνοιγμα
λογαριασμού & αίτηση χρεωστικής κάρτας, άνοιγμα προθεσμιακής κατάθεσης. Η εναλλακτική αυτή δυνατότητα διευκολύνει ιδίως τους μη εξοικειωμένους με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές πελάτες. Πρόκειται για μια σημαντική διευκόλυνση την οποία μπορεί να προσφέρει μόνο η
Τράπεζά μας.

Για τις εργασίες που απαιτούν φυσική παρουσία, ας σημειωθεί ότι οι εργασίες του καταστήματος Κρανιδίου θα μεταφερθούν στο κατάστημα Ναυπλίου (Σιδ. Μεραρχίας 97).
Η Τράπεζα μας θα συνεχίσει επομένως να έχει παρουσία στην πόλη του Κρανιδίου και στην ευρύτερη περιοχή για την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών των πελατών της μέσα από ένα πλήθος εναλλακτικών δυνατοτήτων.

Με εκτίμηση,

Ι. Σεραφειμίδης
Γενικός Διευθυντής
Επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης
Δικτύου Καταστημάτων

Ακολουθήστε το argonafplia.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ