Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑΡΓΟΛΙΔΑ"Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω... είμαι εγώ»

“Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ»

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής»  με το  Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, υλοποιήθηκε ένα ακόμα βραχύχρονο πρόγραμμα, με θέμα  «Ξέρω ποιος είμαι, ξέρω τι νιώθω… είμαι εγώ», για τους μαθητές της Γ τάξης, αυτή την φορά, στις  28 Μαρτίου, 2 και 4 Απριλίου.

Οι μικροί μαθητές μέσα από παραμύθια, ζωγραφική, παιχνίδια, κατασκευές και άλλες βιωματικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να επεξεργαστούν θέματα, που αφορούν τον εαυτό τους αλλά και τη σχέση τους με τους άλλους.

Το πρόγραμμα διάρκειας τριών δίωρων συναντήσεων στοχεύει στην βιωματική εκμάθηση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

«Προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τη σημασία της μοναδικότητας του καθενός αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας. «Είμαστε διαφορετικοί αλλά μπορούμε να συνεργαστούμε και να λειτουργήσουμε ως ομάδα».

Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τη σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων, δίνοντας έμφαση στα «δύσκολα» συναισθήματα και στους τρόπους διαχείρισης, στην ποικιλία και τις αιτίες που μας τα προκαλούν.

Τέλος τα παιδιά αναζήτησαν στον εαυτό τους και στους άλλους δυνατά στοιχεία σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της θετικής εικόνας εαυτού», τονίζεται σε ανακοίνωση του Κέντρου.

Τις συναντήσεις με τους μαθητές  πραγματοποίησε η Αγγελική Μπαβέλλα- ψυχολόγος.

 

“Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί”

Συνεχίζοντας την συνεργασία με το 6ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, το Κέντρο, πραγματοποίησε μια ακόμα βραχεία παρέμβαση με θέμα «Όταν ένα άγγιγμα με ενοχλεί…», μια για τους μαθητές του Β1 μαθητικού τμήματος, αυτήν την φορά,  την Τετάρτη 3 Απριλίου.

Τα παιδιά αναγνώρισαν τα ασφαλή και μη ασφαλή αγγίγματα καθώς και το δικαίωμά τους να λένε όχι όταν κάτι τα ενοχλεί.
Στη συνέχεια όρισαν τον προσωπικό τους χώρο σαν μια αόρατη φυσαλίδα και καθόρισαν τους ανθρώπους τους οποίους εμπιστεύονται και θεωρούν σημεία αναφοράς στη ζωή τους και στην προστασία τους.

Τέλος τα παιδιά επεξεργάστηκαν την έννοια των μυστικών, τις απειλής και των δώρων σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν την έννοια της προστασίας εαυτού και της ενίσχυσης του αυτοσεβασμού.

Την παρέμβαση υλοποίησε το στέλεχος του Κέντρου Ιωάννα Καββεζού –κοινωνική λειτουργός.

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ