Ποιοι είναι κανόνες ορθής συμπεριφοράς των επισκεπτών σε μία προστατευόμενη περιοχή; πως μπορούμε να παρατηρήσουμε και να αναγνωρίσουμε τα υδρόβια πουλιά; ποιες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά το ετήσιο μεταναστευτικό τους ταξίδι;
Πλήθος εκπαιδευτικών επισκέψεων πραγματοποιήθηκαν κατά τον μήνα Απρίλιο στον υγρότοπο του Μουστού, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος της Μονάδας Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών Νότιας Πελοποννήσου. 105 μαθητές από την Αρκαδία (Δημοτικό Σχολείο Άστρους 5/4 | Δ’ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Άστρους 6/4 | Α’ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Άστρους 12/4 | Γ’ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Παραλίου Άστρους 14/4 | Δ’ τάξη) και την Αργολίδα (Νηπιαγωγείο Ινάχου 1/4, Δημοτικό Σχολείο Σκαφιδακίου 11/4 | Α’ – Γ’ τάξη) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα μυστικά που κρύβει η λιμνοθάλασσα, να παρατηρήσουν τα υδρόβια πουλιά, να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια αλλά και να μάθουν περισσότερα για τα ενδιαφέροντα οικοσυστήματα της προστατευόμενης περιοχής του Πάρνωνα και της λιμνοθάλασσας του Μουστού και τα απειλούμενα είδη χλωρίδας και πανίδας. Οι επισκέψεις των σχολείων συνδυάστηκαν με τη μετάβαση των μαθητών στο Κέντρο Πληροφόρησης του Άστρους.
Οι ξεναγήσεις και οι περιβαλλοντικές δράσεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης, τηρώντας τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, υλοποιήθηκαν κατόπιν πρότερης συνεννόησης με την Μονάδα Διαχείρισης.