Τη διενέργεια ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού αποφάσισε η Περιφέρεια Πελοποννήσου για τον σχεδιασμό Place Brand ύψους 135.000€.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου κατόπιν της υπ΄ αριθμ. 790/2024 (ΑΔΑ: Ψ5ΕΒ7Λ1-ΓΝ1) Απόφασης Περιφερειακής Επιτροπής, προκηρύσσει Ηλεκτρονικό ανοικτό Διαγωνισμού, κάτω των ορίων, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, για την ανάθεση υπηρεσιών με τίτλο “Σχεδιασμός Ταυτότητας Τόπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου”, στο πλαίσιο του Έργου «Προώθηση Τουρισμού (Εκδηλώσεις/ Διοργανώσεις/ Φεστιβάλ – Μελέτες – Ψηφιακά Κανάλια) για το έτος 2024», για την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με MIS:5223357, συνολικού προϋπολογισμού 108.870,97 € μη συμπ. ΦΠΑ (135.000,00 € συμπ.ΦΠΑ).
Στόχος του έργου είναι η σχηματοποίηση ενός Place Brand το οποίο θα καλύπτει όλες τις ανάγκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου, για χρήση σε διαφορετικούς τομείς της δραστηριότητας του οργανισμού και της τοπικής κοινωνίας, και θα απευθύνεται σε όλα τα κοινά.
Για την υλοποίηση του έργου απαιτείται η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης και δομημένης μεθοδολογίας σχεδιασμού Place Brand, η οποία ενδεικτικά περιλαμβάνει εκτεταμένη έρευνα και ανάλυση της υφιστάμενης ταυτότητας τόπου και του υπάρχοντος συστήματος διακυβέρνησης και εταίρων, διαμόρφωση του οράματος και της κύριας στρατηγικής του νέου Place Brand, σχεδιασμό δημιουργικών υλικών.
Η αξία ανέρχεται σε 135.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, με διάρκεια έως 31/12/2024.