Πέμπτη, 25 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΑΡΓΟΛΙΔΑ"Καλές Πρακτικές στις Φυσικές Επιστήμες" στο 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου

“Καλές Πρακτικές στις Φυσικές Επιστήμες” στο 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) Αργολίδας , ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης (Σ.Ε.) ΠΕ04 Δυτικής Αττικής και Αργολίδας κ. Παναγιώτης Κωσταρίδης , το Ε.Κ.Φ.Ε. και το 1 ο Γ/σιο Ναυπλίου διοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία την ημερίδα με θέμα "Καλές Πρακτικές στις Φυσικές Επιστήμες", η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου στον πολυχώρο του 1 ου Γ/σίου.

Η ημερίδα αποσκοπούσε στην προώθηση της ποιότητας της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες μέσω της παρουσίασης και ανταλλαγής ιδεών, εμπειριών και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.
Διακεκριμένοι ομιλητές από τον ακαδημαϊκό και τον εκπαιδευτικό χώρο παρουσίασαν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.

Παρουσιάστηκαν :
– «Υπάρχει φως στο σκοτάδι» από την κ. Ελένη Βαρδουλάκη, Δρ. Αστροφυσικό και
επικοινωνιολόγο της επιστήμης στο Αστεροσκοπείο Αθηνών ,
– «Plickers- Εργαλείο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης- Εφαρμογές» από την κ. Ασπασία
Αντωνέλου ,Γεωλόγο , PhD,M.Sc. Environmental Science
– «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας στις Φυσικές Επιστήμες: Ο ρόλος της
στην αναβάθμιση του Λυκείου» από την κ. Ευαγγελία Παυλάτου, Καθηγήτρια στη Σχολή Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
– «Τεχνητή νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, Τεχνολογικές Δυνατότητες, Εκπαιδευτικές
προκλήσεις και διλήμματα» από τον κ. Νικόλαο Σγούρο, Επίκουρο καθηγητή στο Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Απολαύσαμε :
– Πρωτότυπες παραλλαγές γνωστών επιτραπέζιων παιχνιδιών όπως το ¨ΑΝΘΡΑΚ- UNO¨ και το ¨Βιολογικό
Φιδάκι¨ , από τον κ. Ν. Ελπιδοφόρου, Χημικό στο 3 ο ΓΕΛ Άργους
– Παιχνιδοποιημένη μάθηση με την πλατφόρμα Dibl ( Dilemma Based Learning) και πως το δίλημμα μπορεί να αξιοποιηθεί στην διαδικασία της μάθησης από την κ. Μ. Σταθόγιαννη, Βιολόγο του 1 ου ΓΕΛ Άργους
– Παρουσίαση της δημιουργίας αναλημματικού ρολογιού στο προαύλιο του 2 ου Γ/σίου Ναυπλίου από την κ. Χρυσάνθη Μπακούρου, Χημικό του σχολείου
– ¨Φυσική και Χορός¨ Μαθητές – χορευτές μας ανέλυσαν τους φυσικούς νόμους από τους οποίους διέπονται διάφορες χορευτικές φιγούρες με την κ. Μ. Προύντζου, Φυσικό από το Ιδιωτικό Σχολείο ¨Αυτενεργώ¨

– Μαθητές που¨μέλωσαν το μικροσκόπιο¨ και ¨παρήγαγαν διοξείδιο του άνθρακα
ζυμώνοντας¨ με τον κ. Ανδρ. Νέζο ,Βιολόγο του 2 ου Γ/σίου Άργους
– Τέλος γνωρίσαμε την ενδιαφέρουσα άποψη ότι ¨η διδασκαλία είναι τέχνη¨ από τον κ. Δημ. Μουζάκη , Βιολόγο στο Εσπερινό ΓΕΛ Ναυπλίου.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με ηλιοπαρατήρηση .
Μαθητές , εκπαιδευτικοί και όσοι άλλοι παρευρέθηκαν είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να δουν τον Ήλιο από πολύ…. κοντά με το ηλιακό τηλεσκόπιο που είχε φέρει η κ. Βαρδουλάκη.

Όλοι οι διοργανωτές δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την υποστήριξη και την προώθηση
καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της ημερίδας.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Ναυπλιέων για την υποστήριξη που μας παρείχε
Με εκτίμηση,
εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής
Κλεοπάτρα Μανουσάκη
Φυσικός ,MSc
Υπευθ. Ε.Κ.Φ.Ε. Αργολίδας

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ