Για το σχολικό έτος 2023 – 2024, όπως είθισται ετησίως, ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων προσκαλεί τους μαθητές και μαθήτριες των σχολείων προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα των εκπαιδευτικών επισκέψεων στη Βουλή των Ελλήνων, το οποίο οργανώνεται από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία.
Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ Λυκείου του Νέου Σχολείου είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τη Βουλή των Ελλήνων.
Το επιβλητικό κτήριο της Βουλής έχει μακρά ιστορία που συνδέεται άμεσα με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Αρχικά Ανάκτορα του Όθωνα και του Γεωργίου, μετατράπηκε έναν αιώνα μετά την κατασκευή του (το Νοέμβριο του 1929), σε Κτήριο της Βουλής και της Γερουσίας.
Η αίγλη του κτηρίου, καθώς και η ουσιαστική ξενάγηση εντυπωσίασαν τα παιδιά, αφού με παραστατικότητα τους αποδόθηκε ακριβώς αυτή η ιστορική διαδρομή του κτηρίου, παρέχοντάς τους επιπλέον ιστορικές γνώσεις.
Στη συνέχεια τους προσφέρθηκε η δυνατότητα να παρακολουθήσουν για δεκαπέντε λεπτά, από το θεωρείο της Βουλής, την Ολομέλεια της 11ης Δεκεμβρίου.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες καλωσόρισαν στο χώρο της Βουλής, στη μεγαλοπρεπή μαρμάρινη σκάλα του ισογείου που σώζεται από τα χρόνια του Όθωνα, οι τρεις βουλευτές – εκπρόσωποι του Νομού Αργολίδας, ο κος Ιωάννης Ανδριανός, ο κος Γεώργιος Γαβρήλος και ο κος Ανδρέας Πουλάς. Με φιλικότητα και θετική διάθεση απάντησαν σε εύστοχα ερωτήματα που τέθηκαν από τα παιδιά.
Την επίσκεψη συνόδευσε μια εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη, όταν οι μαθητές και οι μαθήτριες συναντήθηκαν στην αίθουσα του Ελ. Βενιζέλου με τον κο Παύλο Χρηστίδη, πρώην μαθητή του Νέου Σχολείου και νυν εκλεγμένο βουλευτή Β3΄ Νοτίου Τομέα Αθηνών με κόμμα της αντιπολίτευσης. Ο κος Χρηστίδης αγκάλιασε με τα λόγια του τα παιδιά, τονίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης στη μετέπειτα πορεία και εξέλιξη του κάθε ανθρώπου!
Τους ευχαριστούμε πολύ όλους!
Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τη συνάδελφο μας κ Μαριάννα Μπορμπόλη για την επιμέλεια της οργάνωσης του όλου εκπαιδευτικού προγράμματος.