Από νωρίς ξεκαθάρισε το τοπίο σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, αφού οι νικητές των περισσότερων ομάδων τέθηκαν επικεφαλής από την αρχή και δεν απειλήθηκαν στο δεύτερο σκέλος από τους αντιπάλους τους.
Ο αγώνας αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού των Ιστορικών αυτοκινήτων. Ο καιρός ήταν σύμμαχος οργανωτών, αγωνιζομένων και θεατών και παρά τις αναπόφευκτες καθυστερήσεις, οι οδηγοί απόλαυσαν τον αγώνα. Αν και το ρεκόρ της Ανάβασης δεν έσπασε, οι συμμετέχοντες οδήγησαν στο όριο, προς τέρψη των θεατών που βρέθηκαν στη διαδρομή του αγώνα.
Στη Formula Saloon, ο Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησε με άνεση, πετυχαίνοντας την τέταρτη συνεχόμενη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα. O 34χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, με το χρονόμετρο να σταματάει στο δεύτερο σκέλος στο 2:02.75. Ο Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) έκανε σπουδαία εμφάνιση και τερμάτισε δεύτερος, με τον νικητή της FST2, Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη (Skoda Fabia III 5J) να συμπληρώνει το βάθρο.
Στην FSA πρώτευσε ο Νίκος Παπαδόπουλος με το εντυπωσιακό Ford Escort RS2000 MKII. Ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πραγματοποίησε την τρίτη καλύτερη επίδοση στη Formula Saloon στο πρώτο σκέλος, δεν ανέβηκε στο δεύτερο μέρος.
Στην Ομάδα Ν, νικητής αναδείχθηκε ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type-R EP3. Ο 31χρονος οδηγός είχε δείξει από το Σάββατο τις άγριες προθέσεις του και δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, στην Ομάδα Ν, στη Ν έως 2 Λίτρα, αλλά και στην κλάση Ν3.
Στην Α έως 2 λίτρα ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) κυριάρχησε, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα, κερδίζοντας παράλληλα και στην κλάση Α6. Πίσω του στην Α έως 2 Λίτρα βρέθηκαν οι Γιώργος Ντέκας με Citroen Saxo VTS και Ιωάννης Μίχος με ίδιο αυτοκίνητο. Δυσκολεύτηκε, αλλά τελικά επικράτησε στην Α5 ο Γιώργος Μπατής με Toyota Yaris.
Με πληροφορίες και την συνέχεια του άρθρου στο 4troxoi.gr/