Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) καλεί τους πολίτες να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους και καθιερώνει τη δυνατότητα δήλωσης και mail «Βοηθού» (πχ. λογιστή, δικηγόρου, συγγενούς ή οικείου), στον οποίο θα κοινοποιείται η αλληλογραφία που αφορά τις φορολογικές υποχρεώσεις του φορολογουμένου.
Πολίτες και νομικά πρόσωπα, καθώς και νομικές οντότητες, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ, οφείλουν να επικαιροποιούν στην ψηφιακή πύλη myAADE, στην επιλογή «Μητρώο & Επικοινωνία» και στην ενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας», τα στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας τους, ήτοι τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και τα τηλέφωνά τους (κινητό & σταθερό τηλέφωνο).
Αναλυτικά για την διαδικασία μιλά στην κάμερα του argonafplia.gr o πρόεδρος του Συλλόγου Λογιστών Φοροτεχνικών Ναυπλίας Ερμιονίδας, κ. Δημήτρης Μπαστούνης