Από τις επίσημες ανακοινώσεις όμως, αβίαστα προκύπτει η παραδοχή πως όλα είναι επί χάρτου. Ακόμα και ο Καλλιτεχνικός διευθυντής ως προσωρινός παρουσιάζεται!Προσωρινός για πόσο καιρό; Και αν μετά ο μόνιμος ανατρέψει τους σχεδιασμούς; ΄Η μήπως όπως συμβαίνει στην χώρα μας ουδέν μονιμότερον του προσωρινού;
Αλήθεια όμως, πως θα υλοποιηθούν αυτά τα μακρόπνοα σχέδια όταν από την ίδια ανακοίνωση ομολογείται
-Η ανάγκη στελέχωσης & κεντρικής σκηνής; με επαγγελματίες ηθοποιούς, παρακάμπτοντας τα κριτήρια και το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος;
-Η έλλειψη χώρου προβών και
-Κυρίως η έλλειψη Θεατρικής Στέγης για την παρουσίαση της δουλειάς που θα προκύπτει;
Δεν θα ήταν φρονιμότερο πρώτα να έχουν λυθεί τα παραπάνω θέματα από τους υπεύθυνους και κατόπιν να προκύψουν οι προσωρινοί διορισμοί και οι ευχαριστίες πανταχόθεν;
Δεν θα έπρεπε κατ’ αρχάς να αποφασισθεί ο προϋπολογισμός του δημοτικού θεάτρου, το οποίο βέβαια σημαίνει και την απόφαση περί μείωσης άλλων δαπανών του ΔΟΠΠΑΤ, αφού ήδη τα έσοδα είναι δεδομένα και οι δαπάνες ψηφισμένες;
Δεν θα έπρεπε κατ΄αρχάς να ψηφιστεί ένας κανονισμός λειτουργίας, που να ορίζει δικαιώματα και υποχρεώσεις και αρμοδιότητες του Καλλιτεχνικού διευθυντή (προσωρινού ή οριστικού), τρόπος ορισμού των σκηνοθετών, σκηνογράφων, ενδυματολόγων για τις παραστάσεις; Δεν θα έπρεπε να γίνεται απόλυτα κατανοητό ότι η θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή δεν ταυτίζεται με την θέση του σκηνοθέτη όλων των παραστάσεων (μάλλον το αντίθετο αναφέρεται στην ανακοίνωση).
Το Δημοτικό θέατρο κατά την δικιά μας άποψη πρέπει να δίνει βήμα καλλιτεχνικής δημιουργίας σε όσο το δυνατόν περισσότερους θεατρανθρώπους της πόλης μας. Και ευτυχώς έχουμε πολλούς
Είναι πολύ βασικό να είναι ξεκάθαρες οι σχέσεις του Καλλιτεχνικού Διευθυντή με τα ήδη με επιτυχία επί χρόνια λειτουργούντα θεατρικά σχήματα του ΔΟΠΠΑΤ
Απολύτως αναγκαίο είναι να ξεκαθαριστεί η σχέση του Δημοτικού θεάτρου και με τις άλλες αυτόνομες ερασιτεχνικές σκηνές και προσπάθειες της πόλης μας,όπως το “Θεατροδρόμιο”, σχολικές προσπάθειες, το Πανεπιστήμιο Θεατρικών Σπουδών.
Και βεβαίως επειδή γίνεται αναφορά σε συνεργασία με επαγγελματίες ηθοποιούς θα πρέπει να ξεκαθαρισθεί απόλυτα το πλαίσιο τυχόν συνεργασιών με εταιρείες παραγωγής και υποστήριξης θεαμάτων που λειτουργούν στην πόλη όπως το “Προσκήνιο”. Οι καλοί λογαριασμοί, αλλά και ο σεβασμός στην αυτονομία σχημάτων είναι συμφέρον όλων
Αλλά θα πρέπει να θυμίσουμε την μεγάλη κινητοποίηση πολιτών και καλλιτεχνών του Δήμου μας που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία 2 χρόνια σχετικά με τη δημιουργία ενός Πολιτιστικού Πολυχώρου (ιδέα που έχει πολεμηθεί εκ μέρους της Δημοτικής αρχής μας),που θα καλύπτει όχι μόνο τις θεατρικές ανάγκες αλλά και τις Τέχνες γενικότερα και που θα απογειώσει καλλιτεχνικά το Ναύπλιο (Μπορείτε ακόμα να υπογράφετε την
ανακοίνωση της επιτροπής που λειτουργεί τελείως αυτόνομα, αφού φαίνεται πως οι χίλιες τόσες υπογραφές μας δεν τους συγκινούν.)
Δύσκολο λοιπόν να σεργιανίσουμε στον χώρο των τεχνών χωρίς ξεκάθαρες σχέσεις και άνευ θεατρικού σανιδιού.
Ανάπλι εμπρός!
Με ενενήντα τέρεις (93) συμμετοχές, θα διεξαχθεί φέτος στις 2-3 Νοεμβρίου ο προτελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων…
Με δυο ακόμα ομάδες που ήρθαν σήμερα Σάββατο 2 Νοεμβρίου έγιναν συνολικά τρεις ομάδων Ο.Π.Κ.Ε.…
Σε νέες διακοπές υδροδότησης σε μεγαλοοφειλέτες στην περιοχή της Καρακάξας στη Νέα Κίο προχώρησε το…
Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού ανακοίνωσε ότι χορηγεί άδεια στην Άννα Τσιόδρα, για την κατοχή ποσοστού…
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στα επίσημα εγκαίνια της κάβας μας, Periklis Winosophy, για να…
Σαν σήμερα 2 Νοεμβρίου: Γεγονότα που σημάδεψαν την ιστορία Σαν σήμερα... 1789.... Κατά τη διάρκεια…