Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΡΓΟΛΙΔΑΠως γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στο Λιμεναρχείο Ναυπλίου και στα Τμήματα...

Πως γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στο Λιμεναρχείο Ναυπλίου και στα Τμήματα Πορτοχελίου, Ερμιόνης, Παραλίου Άστρους και Λεωνιδίου

Ανακοινώνεται κατ΄εφαρμογή της υπ' αριθ. πρωτ.: Δ1α/ΓΠ.οικ.9147/10-02-2021 (ΦΕΚ 534 Β΄) Κ.Υ.Α. η λήψη μέτρων προφύλαξης και προστασίας τόσο των πολιτών που συναλλάσσεται με τις Λιμενικές Αρχές όσο και του ένστολου προσωπικού, ως εξής:

Εξυπηρέτηση κοινού στις Λιμενικές Αρχές:

Η εξυπηρέτηση του κοινού στο Λιμεναρχείο Ναυπλίου και στα Λιμενικά Τμήματα Πορτοχελίου, Ερμιόνης, Παραλίου Άστρους και Λεωνιδίου, θα γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 7 της ανωτέρω Κ.Υ.Α., ήτοι μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις (υποβολή μηνύσεων, άμεσων- επειγουσών καταγγελιών , έκτακτων καταστάσεων κ.λ.π.) και, εφόσον δεν είναι εφικτή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση, κατόπιν ραντεβού.

Το ραντεβού θα κλείνεται μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου, που θα αποστέλλεται στο e-mail της εκάστοτε Λιμενικής Αρχής και της παραλαβής της απάντησης (ημερομηνία και ώρα του ραντεβού) από τον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της Υπηρεσίας.

Στην περίπτωση αναίτιας μετάβασης ατόμων στις Λιμενικές Αρχές, θα ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία.

Οποιαδήποτε αλλαγή – τροποποίηση των ως άνω οριζομένων θα ανακοινωθεί εγκαίρως.

Στο πλαίσιο της συμβολής όλων στις ενέργειες για αποτρoπή εξάπλωσης του κορονοιού COVID-19, παρακαλούνται οι συναλλασσόμενοι πολίτες να συμμορφώνονται με τα παραπάνω ανακοινωθέντα.

Ο Λιμενάρχης

Πλωτάρχης Λ.Σ. ΚΟΝΤΟΣ Χ. Παναγιώτης

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ