Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΠΟΨΕΙΣH καμπάνια τουριστικής προβολής του Επιμελητηρίου είναι μια παρακαταθήκη για τον τουρισμό...

H καμπάνια τουριστικής προβολής του Επιμελητηρίου είναι μια παρακαταθήκη για τον τουρισμό της Αργολίδας

Σε μια χρονιά όπου η πανδημία του Covid-19 και οι πρωτόγνωρες συνθήκες οδήγησαν συνολικά το τουριστικό προϊόν και τα έσοδα από αυτό σε ελεύθερη πτώση, πήραμε ως Επιμελητήριο Αργολίδας την πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε μια καμπάνια για την προβολή του τουριστικού προϊόντος του νομού μας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε με σκοπό να προβληθεί ο πολιτισμικός και φυσικός πλούτος της Αργολίδας, οι επιλογές που δίνει στον επισκέπτη ο νομός μας σε συνδυασμό με την επιχειρηματικότητα. Περιλαμβάνει λοιπόν banner σε ιστοσελίδες, την δημιουργία και προβολή βίντεο περίπου 2,5 λεπτών σε τοπικά κανάλια, στα social media και γενικότερα στο ίντερνετ καθώς και σε σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα.

Επίσης, έχουν προβληθεί και θεματικά βιωματικά βίντεο με αναγνωρισμένους επιχειρηματίες του νομού που μιλούν για την επιχειρηματικότητα, και για τον κάθε κλάδο ξεχωριστά. Επίσης προβάλλονται 43 σημεία από ολόκληρη την Αργολίδα με φωτογραφικό υλικό και περιγραφή, τα οποία έχουν τουριστικό και πολιτισμικό ενδιαφέρον για τον επισκέπτη.

Η καμπάνια του Επιμελητηρίου Αργολίδας ,σχεδιασμένη με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είναι μια παρακαταθήκη και για τα επόμενα χρόνια και τις επόμενες τουριστικές σεζόν. Θα μας δώσει την δυνατότητα του χρόνου να μπούμε ως νομός δυναμικά στον Τουρισμό και να κερδίσουμε επισκέπτες, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες και ξεπεράσουμε την πανδημία.

Το Επιμελητήριο Αργολίδας θα συνεχίσει μέσα από στοχευμένες δράσεις να προβάλλει τις ομορφιές και τις επιχειρήσεις του νομού μας και ταυτόχρονα να ισχυροποιεί το brand name της Αργολίδας, επιδιώκοντας την αύξηση του τουριστικού μας προϊόντος και κατ επέκταση την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας .

ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών και Τουρισμού Επιμελητηρίου Αργολίδας

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ