Το ζήτημα με τους λογαρισμούς ύδρευσης απασχόλησε και πάλι την επικαιρότητα στον Δήμο Επιδαύρου, όπου κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, εμφανίσθηκε έγγραφη-καταγγελία κατοίκων που ξεκαθαρίζουν οτι δεν πρόκειται να τους πληρώσουν , ζητώντας απο την Επιχείρηση να εκδώσει νέους έναντι.
Για το ζήτημα η παρακάτω τοποθέτηση του επικεφαλής των «Ενεργών Δημοτών Επιδαύρο» Τάσου Χρόνη, ο οποίος σημειώνει:
Εχθές το βράδυ στο δημοτικό συμβούλιο ήρθε αυτή η καταγγελία κατοίκων που αφορούσε τις υπερβολικές χρεώσεις στους λογαριασμούς της ύδρευσης. Ρώτησα , για άλλη μια φορά, τόσο τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΕΠ όσο και τον δήμαρχο, αν έκαναν κάτι για να διορθωθεί συνολικά αυτή η κατάσταση. Η απάντηση τους ήταν ότι όποιος θέλει να κάνει αίτηση μόνος του στην επιχείρηση και θα εξεταστεί από την αρμόδια επιτροπή!
Κατηγορηθηκα και από τον δήμαρχο και από τον κ. Μακρή, ο οποίος με χαρακτήρισε αγράμματο ότι κρύβομαι πίσω από από την συγκεκριμένη αίτηση των δημοτών και από τις αντιδράσεις που έχουν δημιουργηθεί. Δεν έχουν μάθει μάλλον ότι οι πολίτες αντιδρούν μόνοι τους και δεν χρειάζονται υποκινητές! Κρίνουν εξ ιδίων πολλές φορές!
Με κατηγόρησε ο δήμαρχος και προσπάθησε να με νουθετήσει γιατί δεν του αρέσει ο τρόπος που ασκώ κριτική.
Η μαγκιά που εκαναν και η κουτοπονηρια για να εισπράξουν περισσότερα χρήματα από τους καταναλωτές φαίνεται τελικά ότι ήταν ενορχηστρωμένη και σε πλήρη συνεννόηση! Ευτυχώς έρχεται ο Μάης! Αλλά δυστυχώς μέχρι τότε πρέπει να διοικείτε, κάντε το σωστά!
Υ.Γ. κρύψτε λίγο τον εκνευρισμό σας! Δεν σας φταίμε εμείς για όλα όσα σας απασχολούν, και σας κάνουν να φωνάζετε συνεχώς χωρίς ουσία! Οι δράσεις έχουν και αντιδράσεις!
Kαταγγελία
Στην καταγγελία των κατοίκων της Αρχαίας Επιδαύρου, με ημερομηνία 11/1/19 η οποία απευθύνεται προς τον πρόεδρο και το Δ.Σ. ΔΕΥΑΕΠ, τον δήμαρχος, τον πρόεδρο του Δ.Σ. και δημοτικούς συμβούλους, αναφέρονται μεταξύ άλλων, τα εξής:
“Στους λογαριασμούς που παραλάβαμε και αφορούσαν κατανάλωση νερού απο 16/5 μέχρι 15/8/18, διαπιστρώσαμε υπερβολικές καταναλώσεις και απαράδεκτους λογαριασμούς. Απο όσο διαπιστώσαμε η λήψη των ενδείξεων δεν έγινε στο 3μηνο που αναγράφουν αλλά πολύ μεταγενέστερα.
Αν είχατε πρόβλημα με έλλειψη προσωπικού θα ήταν προτιμότερο να μας στέλνατε λογαριασμούς έναντι με τις αντίστοιχες καταναλώσεις του 3μηνου του 2017, όπως κάνουν και άλλες επιχειρήσεις και στον επόμενο λογαριασμό να γινόταν η εκκαθάριση.
Να σας υπενθυμίσουμε οτι δεν είναι η πρώτη φορά που εκδίδετε λάθος λογαριασμούς στην Τ.Κ.Αρχαίας Επιδαύρου.
Παρακαλούμε να αναθεωρήσετε την όποια απόφασή σας κ.πρόεδρε, να ακυρώσετε όλους τους λογαριασμούς του τριμήνου, να εκδώσετε νέους με έναντι κατανάλωση και να μας τους ταχυδρομήσετε. Μόνο έτσι η επιχείρηση θα δείξει οτι μας σέβεται, ότι έκανε λάθος και προσπαθεί να το διορθώσει.
Θεωρείστε δεδομένη την άρνησή μας να πληρώσουμε τους λογαριασμούς αυτούς”.