Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΜΕΣΣΗΝΙΑΕκπρόσωποι Ευρωπαϊκού Δικτύου Νέων Τεχνολογιών στο Δημαρχείο Καλαμάτας

Εκπρόσωποι Ευρωπαϊκού Δικτύου Νέων Τεχνολογιών στο Δημαρχείο Καλαμάτας

Με τον δήμαρχο Καλαμάτας Π.Νίκα, συναντήθηκαν την Παρασκευή, ο Χέρμπερτ Άιλε -πρόεδρος του Ευρωπαϊκού  Δικτύου Ecomedia για Νέες Τεχνολογίες,  ο Έργουιν Μπράτενγκεγκερ -πρύτανης του Πανεπιστημίου Δούναβη στην πόλη Κrems στην Αυστρία και εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας της Πελοποννήσου.

 

Σκοπός της επίσκεψής τους ήταν η συζήτηση  για το Θερινό Σχολείο Νέων Τεχνολογιών για εκπαιδευτικούς του Ευρωπαϊκού  Δικτύου Ecomedia, το οποίο χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκούς πόρους και λειτούργησε για 2 συνεχόμενη χρονιά στην Καλαμάτα, καθώς και ο προγραμματισμός δράσεων στο μέλλον.

Ο Π. Νίκας τους είπε για την Καλαμάτα, την ποιότητα ζωής που προσφέρει σε κατοίκους και επισκέπτες και τις προοπτικές της καθώς τόνισε ότι η Καλαμάτα αναπτύσσεται μέσα στην κρίση και είναι μια πόλη αισιόδοξη. Επίσης αναφέρθηκε στις προσπάθειες του Δήμου Καλαμάτας στις ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες, καθώς και στις διακρίσεις  που έχει λάβει με πρόσφατη τη βράβευση για τις ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες που προσφέρει στους δημότες και τις επιχειρήσεις μέσω ευρυζωνικών δικτύων και κινητών επικοινωνιών.

Ο πρύτανης της Αυστρίας ανέφερε ότι το 2019 θα πραγματοποιηθεί στην Καλαμάτα διεθνές συνέδριο του Δικτύου Ecomedia με τη συμμετοχή περισσοτέρων  από 20 κράτη εκπροσώπων, πρότεινε στο Δήμαρχο συνεργασία σε εκπαιδευτικά, καλλιτεχνικά, πολιτιστικά θέματα και  την αδερφοποίηση της Καλαμάτας με αντίστοιχη πόλη της Αυστρίας.

 

Το Θερινό Σχολείο 2018 -με τίτλο “Physical Computing: Sensing and Interacting with the environment”- έχει εργαστηριακό χαρακτήρα και συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα καθώς και 20 συνάδελφοί τους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στόχοι του είναι η ενημέρωση, η ανταλλαγή γνώσεων και καλών πρακτικών, η εύρεση νέων καινοτόμων μεθόδων, η δικτύωση και συνεργασία μεταξύ ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών οργανισμών (σχολείων και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων) και η μέσω του STEM ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης.

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ