Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑΟι ταξιτζήδες σπάνε οχήματα Uber και ο Λυμπερόπουλος απειλεί: Θα το κάνω...

Οι ταξιτζήδες σπάνε οχήματα Uber και ο Λυμπερόπουλος απειλεί: Θα το κάνω «Κούγκι»

Ο πρόεδρος του συνδικαλιστικού Σωματείου των ταξί απειλεί με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων μέσα στο καλοκαίρι αν δεν γίνουν έλεγχοι – Οδηγοί επιτέθηκαν σε συναδέλφους τους που δεν απεργούν και έσπασαν οχήματα της Uber

Επεισόδια σημειώθηκαν στη συγκέντρωση των ιδιοκτητών ταξί, τόσο έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ στη οδό Μάρνης στο κέντρο της Αθήνας, όσο και έξω από το υπουργείο Οικονομικών στην οδό Νίκης, όπου κατέληξε η πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν.

Οι ιδιοκτήτες ταξί πραγματοποιούν σήμερα στάση εργασίας από τις 8:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ.Απειλές Λυμπερόπουλου: Aν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν «Κούγκι» τον τουρισμό το καλοκαίρι
Ένταση δημιουργήθηκε νωρίτερα το πρωί επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου αφού οι απεργοί οδηγοί σταματούσαν όσους συναδέλφους τους δουλεύουν, αποδοκιμάζοντας τους έντονα που δεν συμμετέχουν στη σημερινή στάση εργασίας.

Λίγο πριν τις 11:00, από την περιοχή πέρασε ένα όχημα της UBER. Όταν έγινε αντιληπτό, ο οδηγός αποδοκιμάστηκε, με τους συγκεντρωμένους να χτυπούν το αυτοκίνητο.

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε λίγο αργότερα, όταν η πορεία των οδηγών έφτανε στο Σύνταγμα. Διαδηλωτές αντιλήφθηκαν οχήματα της Uber, στα οποία και επιτέθηκαν, προκαλώντας τους υλικές ζημιές.

Εκπρόσωποι των οδηγών ταξί συναντήθηκαν με τους συνεργάτες του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου. Τους διαβεβαίωσαν ότι σύντομα θα συναντηθούν με τον κ. Τσακαλώτο και τον κ. Χουλιαράκη και ακόμη ότι το νομοσχέδιο έχει υπογράφει και από το υπουργείο Οικονομικών παρά τις πιέσεις και τις δυσκολίες που προέβαλε η Τρόικα.

Ωστόσο όπως είπε ο πρόεδρος του συνδικαλιστικού Σωματείου των ταξί, Θάνος Λυμπερόπουλος, αν δεν γίνουν έλεγχοι, οι οδηγοί ταξί θα κάνουν «Κούγκι» τον τουρισμό το καλοκαίρι.

Ουσιαστικά οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν «για την υποκλοπή έργου από την Uber, για όλους αυτούς που φρέναραν μέχρι σήμερα το νομοσχέδιο, καθώς και για κάθε καινοτομία – πλατφόρμα που κλέβει τον ταξιτζή και την χώρα μας».

Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση:

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Επιλέξαμε και ακολουθήσαμε κάθε νόμιμο τρόπο για να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας και το μεταφορικό έργο που μας αναλογεί. Προσφύγαμε στην Ελληνική δικαιοσύνη, καταθέσαμε μηνύσεις και αγωγές. Ζητήσαμε από τις ελεγκτικές αρχές να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους για τον εντοπισμό των παράνομων ΙΧ. Προκαλέσαμε την IRU (Παγκόσμιος Οργανισμός Μεταφορών) να αλλάξει την τακτική της και συμμετείχαμε ενεργά στο να πειστούν οι Ευρωπαϊκές Αρχές (Ε.Ε., Ευρωπαϊκό Δικαστήριο) για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται το ταξί σε όλη την Ευρώπη. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι πλέον ένα εργαλείο για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση, για κάθε δημόσια αρχή που επιζητά την δικαιοσύνη στην οικονομία και τη νομιμότητα σε κάθε επιχειρηματική ή εμπορική δραστηριότητα, σε κάθε κομμάτι της αγοράς.

Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών ήξερε από την αρχή ότι ο κλάδος των ταξί έχει απόλυτο δίκιο όταν φωνάζει, για ωμή υποκλοπή έργου. Πριν από την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όμως, κάθε προσπάθεια να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί.

Τόσο ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

Δεν υπάρχει ταξιτζής, που να μην πνίγετε από οργή και αγανάκτηση. Δεν υπάρχει ταξιτζής που να μην θέλει πίσω το κλεμμένο μεταφορικό έργο. Δεν υπάρχει ταξιτζής που θα μείνει με σταυρωμένα χέρια όταν αισθανθεί ότι του κλέβουν τη ζωή του. Το πιο εύκολο για την διοίκηση του ΣΑΤΑ ήταν να επιλέξει το ρόλο του ήρωα και να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης με απρόβλεπτες όμως συνέπειες και για τον κάθε συνάδελφό χωριστά και για τον κλάδο γενικότερα. Τότε θα ήμασταν αρεστοί σε όλους. Προτιμήσαμε όμως την υπεύθυνη στάση και την λύση του προβλήματος μέσα από το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη Βουλή. Και την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με εταιρείες και πλατφόρμες που με πρόσχημα την καινοτομία κλέβουν τον ιδρώτα μας και υπονομεύουν το μέλλον μας.

Υπάρχουν πράγματα που λέγονται, αλλά δεν γίνονται. Και πράγματα που γίνονται, αλλά δεν λέγονται. Σαφώς επιλέξαμε το δεύτερο.

Σε κάθε συνάδελφο που οδηγείται από δυσπιστία ή εμπάθεια προς τη διοίκηση του ΣΑΤΑ, του λέμε ξεκάθαρα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός. Είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι, στην ίδια πλευρά. Πολεμάμε όλοι τον ίδιο εχθρό. Χώρος και χρόνος για εσωτερικές διαμάχες δεν υπάρχει.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ