Την ώρα που το Υπ. Παιδείας πανηγυρίζει για την επιστροφή στην ‘’κανονικότητα’’ και διαφημίζει τη δήθεν κάλυψη στα σχολεία από την πρώτη μέρα, ο Δ/ντης εκπαίδευσης με τις οδηγίες του περιφερειακού Δ/ντή Πελοποννήσου προχώρησε την Παρασκευή σε μετακίνηση 5 συναδέλφων από το Ναύπλιο και το Άργος προκειμένου να καλύψει τα επείγοντα κενά σε σχολεία της Ερμιονίδας!!!
Με μονοπρόσωπη αιφνιδιαστική απόφαση του Δ/ντή συγχωνεύονται τμήματα σε μεγάλα σχολεία του Ναυπλίου και του Άργους – ώστε να διαμορφωθούν τμήματα υπεράριθμα (δύο σε ένα) και να μη φαίνεται το κενό, ενώ καλούνταν οι συνάδελφοι να παρουσιαστούν στην Ερμιονίδα.
Η αιφνιδιαστική αυτή απόφαση βρήκε τις άμεσες αντιδράσεις γονέων και άλλων με αποτέλεσμα να δοθούν διαβεβαιώσεις του Δ/ντή εκπαίδευσης για ανάκληση της αυθαίρετης απόφασης του το πρωί της Δευτέρας και τους συναδέλφους να παρουσιάζονται κανονικά στα σχολεία τους. Ωστόσο, όπως μάθαμε, έχει ορίσει ΠΥΣΠΕ για τη Δευτέρα το μεσημέρι 1.30 προκειμένου να επιμείνει σε μετακίνηση άλλων συναδέλφων – ενδεχομένως των τελευταίων σε μόρια ή σε χρόνο τοποθέτησης – συγχωνεύοντας άλλα τμήματα!!!
Η διοίκηση προσπαθεί να κρύψει τα εκρηκτικά κενά και το γεγονός ότι μένουν παιδιά χωρίς δάσκαλο ή νηπιαγωγό. Θέλει να μεταφέρει την ευθύνη τους για τη ΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ των αναγκαίων αναπληρωτών και τη μη κάλυψη κενών τάξεων από την πρώτη μέρα, στην πλάτη των εκπαιδευτικών που καλούνται να μετακινηθούν – “να γίνουν λάστιχο” για τις ανάγκες της υπηρεσίας!!! Ταυτόχρονα αδιαφορεί για τα μεγάλα προβλήματα που θα δημιουργήσει και στη φοίτηση των παιδιών που καλούνται να χάσουν το δάσκαλό τους.
Την ίδια στιγμή τα κενά στο νομό Αργολίδας ξεπερνάνε τα 40.
Συγκεκριμένα στο νομό η πραγματικότητα είναι ότι λείπουν 18 δάσκαλοι (Π.Ε 70), 8 νηπιαγωγοί καθώς και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (1 Γαλλικών, 2 Αγγλικών, 5 Εικαστικών, 3 Φυσ. Αγ.,3 Πληροφ., 2 Θεατρ. Αγ, 1 Μουσικής) ενώ σημαντικά είναι και τα κενά ειδικής αγωγής- πολλά τμήματα ένταξης παραμένουν κενά – ενώ καλύφθηκαν λιγότερο από το 1/3 των κενών παράλληλης στήριξης σε σχέση με τις ανάγκες – διαγνώσεις που υπάρχουν.
Πολλά ολοήμερα νηπιαγωγεία δεν λειτουργούν πλήρως και τμήματα απειλούνται με κλείσιμο, καθώς η καθυστερημένη επαναλειτουργία τους δύσκολα θα φέρει πίσω τους μαθητές.
Επιπλέον συνειδητά δεν καλύπτουν τις ώρες όλων των ειδικοτήτων με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς. Η διοίκηση αντιμετωπίζει την κάλυψη του προγράμματος καθαρά λογιστικά με αποτέλεσμα να αναθέτουν τα μαθήματα σε όποιον εκπαιδευτικό έχει περίσσευμα ωρών πέρα από το γνωστικό του αντικείμενο.
Το Υπουργείο Παιδείας κα η διοίκηση επιδιώκουν να αυξήσουν τις περικοπές των εκπαιδευτικών όπως προβλέπουν οι υπ. αποφάσεις Φίλη για το ¨νέο ολοήμερο δημοτικό” και το “νέο νηπιαγωγείο” και να ¨τακτοποιήσουν¨ όπως όπως τη λειτουργία των σχολείων και νηπιαγωγείων με τους λιγότερους δυνατούς εκπαιδευτικούς. Επιμένουν και φέτος στους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και προωθούν με κάθε τρόπο τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης όπως έχει συμφωνηθεί με την Ε.Ε και τον Ο.Ο.Σ.Α.
Αυτό επιδεινώνει τις εργασιακές σχέσεις και τους όρους δουλειάς των υπαρχόντων εκπαιδευτικών, ώστε να δουλεύουν με υπεράριθμα τμήματα, με ανάθεση μαθημάτων και ελαστικά ωράρια.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
Να συγκεντρωθούμε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Δ/νση – να μην αφήσουμε το ΠΥΣΠΕ να αποφασίσει μετακινήσεις εκπαιδευτικών. Να βρεθούμε όλοι εκεί.
Το Δ.Σ του συλλόγου Εκπ/κών οφείλει να καταγγείλει και να καλέσει σε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση τη Δευτέρα όλους τους εκπ/κούς καθώς και τους γονείς των εμπλεκόμενων σχολείων.
Επίσης :
Οι σύλλογοι διδασκόντων να αποτυπώσουν με αποφάσεις τους το σύνολο των πραγματικών αναγκών (δασκάλων και ειδικοτήτων για πρωινό και ολοήμερο) μαζί με τις ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας και κάθε αναγκαίο έργο που πρέπει να παρέχουν στους μαθητές και να τις στείλουν στη Δ/νση .
Δεν αποδεχόμαστε καμιά σύμπτυξη τμημάτων – καμμιά μετακίνηση εκπαιδευτικών – καμιά μετακίνηση μαθητών (όπως προβλέπει το ΠΔ 79) από σχολείο σε σχολείο προκειμένου να καταργηθούν τμήματα για να λειτουργήσουν τα σχολεία με λιγότερους εκπαιδευτικούς.
Οι Συνάδελφοι να μην αποδέχονται να αναλαμβάνουν μαθήματα που δεν είναι της ειδικότητάς τους.
Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ