Ξεκίνησε μια νέα καινοτόμος υπηρεσία στο Δήμο Ευρώτα , η Γραμμή εξυπηρέτησης του Πολίτη.
Η νέα αυτή υπηρεσία λειτουργεί μέσω του πενταψήφιου αριθμού κλήσης 15313. Σκοπός του Δήμου Ευρώτα είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της ικανοποίησης απλών καθημερινών αιτημάτων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από την πλευρά του Δήμου, με την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.
H Γραμμή του Πολίτη δέχεται αιτήματα για θέματα:
– Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων- αποκατάσταση βλαβών.
– Καθαριότητας όπως συλλογή αστικών απορριμμάτων, αποκομιδή αδρανών υλικών κι ογκωδών αντικειμένων.
– Ύδρευσης –Άρδευσης- Αποχέτευσης.
– Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
– Ενημέρωσης προγραμμάτων ανακύκλωσης.
– Περισυλλογή σκοτωμένων ζώων.
– Αποκατάσταση βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.
Ωστόσο οι Πολίτες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά και στα κατά τόπου ΚΕΠ στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:
ΚΕΠ Σκάλας: 2735029200
ΚΕΠ Έλους: 2735029125
KEΠ Κροκεών: 2735071722
ΚΕΠ Νιάτων: 2732032205
ΚΕΠ Γερακίου: 2731071755
Αναγγελία θυελλωδών ανέμων από το Λιμεναρχείο Ναυπλίου σήμερα Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024. 1.-Ανακοινώνεται ότι σύμφωνα…
Ο Παναργειακός υποδέχεται την Ηλιούπολη στο Δ.Α.Κ Άργους (16/11, 16:30) στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής…
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας ντοκιμαντέρ του Βασίλη Λούρα Το FOUGARO…
Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου στις 13:00 ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής ανέργων που επιθυμούν να…
Με όλη μας την αγάπη και το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνανθρώπους μας που χρειάζονται…
Εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης του Πληροφοριακού Συστήματος των ΚΕΠ – Κλειστά 16/11 & 23/11. Με…