Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΛΑΚΩΝΙΑΠενταψήφια Γραμμή Εξυπηρέτησης στο Δήμο Ευρώτα για την καταγραφή και διεκπεραίωση αιτημάτων...

Πενταψήφια Γραμμή Εξυπηρέτησης στο Δήμο Ευρώτα για την καταγραφή και διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών

Ξεκίνησε μια νέα καινοτόμος υπηρεσία στο Δήμο Ευρώτα , η Γραμμή εξυπηρέτησης του Πολίτη.

Η νέα αυτή υπηρεσία λειτουργεί μέσω του πενταψήφιου αριθμού κλήσης 15313. Σκοπός του Δήμου Ευρώτα είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της ικανοποίησης απλών καθημερινών αιτημάτων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από την πλευρά του Δήμου, με την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.
H Γραμμή του Πολίτη δέχεται αιτήματα για θέματα:
– Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων- αποκατάσταση βλαβών.
– Καθαριότητας όπως συλλογή αστικών απορριμμάτων, αποκομιδή αδρανών υλικών κι ογκωδών αντικειμένων.
– Ύδρευσης –Άρδευσης- Αποχέτευσης.
– Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
– Ενημέρωσης προγραμμάτων ανακύκλωσης.
– Περισυλλογή σκοτωμένων ζώων.
– Αποκατάσταση βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.
Ωστόσο οι Πολίτες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά και στα κατά τόπου ΚΕΠ στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:
ΚΕΠ Σκάλας: 2735029200
ΚΕΠ Έλους: 2735029125
KEΠ Κροκεών: 2735071722
ΚΕΠ Νιάτων: 2732032205
ΚΕΠ Γερακίου: 2731071755

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΡΟΗ