6 συνήθειες που οι υγιείς άνθρωποι τις κάνουν διαφορετικά

0
84
- Advertisement -

Όλοι έχουμε κάποιον φίλο που ζηλεύουμε για τη φυσική του κατάσταση: αρρωσταίνει σπάνια, έχει λαμπερά μαλλιά και δέρμα, ανεβαίνει τις σκάλες χωρίς να ιδρώνει και να βαριανασαίνει και χαμογελάει συνεχώς. Για όλους εμάς, αυτοί οι άνθρωποι μοιάζουν να έχουν υπερφυσικές δυνάμεις, όμως στην πραγματικότητα είναι κάποιες απλές, καθημερινές συνήθειες που μας δυσκολεύουν να διατηρήσουμε τη φόρμα μας. Τι θα έλεγες, λοιπόν, να αλλάξεις τις συνήθεις σου, ακολουθώντας αυτές των ανθρώπων που χαίρουν άκρας υγείας;

- Advertisement -

Συνήθεια: Σου αρέσει να ξεκινάς τη μέρα με μία μεγάλη κούπα καφέ.
Η υγιεινή συνήθεια: Η υγιής φίλη σου αγαπάει τον καφέ, όμως δεν παραλείπει να πίνει ένα ποτήρι νερό για κάθε φλιτζάνι που καταναλώνει. Ξέρει ότι ο καφές έχει ήπια διουρητική δράση, οπότε όταν παίρνει ένα latte, έχει πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί της.

Συνήθεια: Φέρνεις φαγητό στη δουλειά (μερικές φορές)
Η υγιεινή συνήθεια: Όχι μόνο ετοιμάζει ένα θρεπτικό γεύμα στο σπίτι, το οποίο θα απολαύσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά φτιάχνει και το πλάνο της εβδομάδας. Ξέρει πόσο εύκολο είναι να γεμίσεις το ψυγείο με υγιεινές επιλογές (βλέπε κομμένα λαχανικά, σούπες, φρούτα κτλ) και ότι αυτή η συνήθεια θα τη γλιτώσει από περιττές θερμίδες στο γραφείο.

Συνήθεια: Περνάς την ώρα σου στο Instagram
Η υγιεινή συνήθεια: Οι υγιείς φίλοι σου ξέρουν πώς να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τον χρόνο και την ενέργειά τους και να τα χρησιμοποιήσουν υπέρ τους. Είτε μετακινούνται με ποδήλατο, τρένο, αμάξι ή με τα πόδια, χρησιμοποιούν τον χρόνο τους για να ενημερωθούν, να διαβάσουν ή να μάθουν ακόμα και μία καινούργια γλώσσα.

Συνήθεια: Παραλείπεις συχνά τα διαλείμματα στη δουλειά
Υγιεινή συνήθεια: Η υγιής φίλη σου εργάζεται τόσο σκληρά όσο εσύ, αλλά αναγνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να κάνει τακτικά διαλείμματα. Μία ολιγόλεπτη βόλτα θα σε βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου ή ακόμα και να μείνεις μόνη σου έξω για λίγα λεπτά να αναπνεύσεις καθαρό αέρα και να πάρεις βαθιές ανάσες. Τα μικρά, τακτικά διαλείμματα ενισχύουν την παραγωγικότητά σου και σε βοηθούν να διώξεις το στρες.

Συνήθεια: Τελειώνεις την ημέρα με ένα (ή και δύο) ποτήρι κρασί
Η υγιεινή συνήθεια: Η υγιής φίλη σου απολαμβάνει ένα ποτήρι κρασί, μόνο που προσέχει ιδιαίτερα την ποιότητα και την ποσότητα. Ξέρει ότι όσο πιο υψηλή είναι η περιεκτικότητα της ζάχαρης στο αλκοόλ τόσο πιο έντονο το hangover. Γι΄αυτό επιλέγει κόκκινο αντί για λευκό κρασί, όσο πιο καλή ποικιλία μπορεί και με τη λιγότερη δυνατή επεξεργασία. Και όπως ακριβώς και με τον καφέ, παραμένει ενυδατωμένη πίνοντας νερό.

Συνήθεια: Περνάς όλα σου τα βράδια μπροστά από οθόνες – από το να στέλνεις emails στο smartphone μέχρι να κοιμάσαι μπροστά στην τηλεόραση.
Η υγιεινή συνήθεια: Οι υγιείς φίλοι σου ξέρουν ότι είναι δύσκολο να κοιμηθείς όταν ο εγκέφαλός σου δέχεται ερεθίσματα. Το φως από το κινητό και την τηλεόραση σε κρατά σε εγρήγορση (και ξύπνια), γι’ αυτό και πρέπει να κλείνεις όλες τις ηλεκτρικές συσκευές τουλάχιστον δύο ώρες πριν κοιμηθείς.

 

 

 

http://www.missbloom.gr/

 

 

 

 

- Advertisement -