Ο Βουλευτής Αργολίδας και αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου με θέμα την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα ΙΕΚ στη λειτουργία τους. Την ερώτηση συνυπογράφουν η Τομεάρχης Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και Βουλευτής Επικρατείας κ. Νίκη Κεραμέως και οι αναπληρωτές Τομεάρχες κ. Μαρία Αντωνίου, Βουλευτής Καστοριάς και κ. Χρήστος Κέλλας Βουλευτής Λάρισας.
Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής: “Ενώ βρισκόμαστε στο στο τέλος του φθινοπωρινού εξαμήνου, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΙΕΚ δεν επιλύονται με αρνητικές συνέπειες στο έργο που επιτελούν χάρη στην καθημερινή υπεράνθρωπη προσπάθεια εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων.
Ενδεικτικά αναφέρονται:
-Τα κενά σε απαραίτητο προσωπικό.
-Η υποχρηματοδότηση που έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση των πληρωμών των εκπαιδευτώ και την συχνή αδυναμία αποπληρωμής των προμηθευτών, πρόβλημα εξαιρετικά έντονο καθώς μεταξύ άλλων αφορά υλικά απαραίτητα για τη λειτουργία συγκεκριμένων ειδικοτήτων, ενώ καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη η αγορά γραφικής ύλης, υλικών καθαριότητας και πετρελαίου θέρμανσης. Πέραν αυτού, δεν υπάρχει απόφαση για χορήγηση δελτίων μειωμένου εισιτηρίου στους σπουδαστές των ΔΙΕΚ, με σημαντικές επιπτώσεις στο πενιχρό διαθέσιμο εισόδημά τους.
-Η απουσία οδηγών σπουδών και κανονισμών κατάρτισης που θα περιγράφουν τους εκπαιδευτικούς στόχους, τα προαπαιτούμενα και τις επαγγελματικές προοπτικές για κάθε ειδικότητα.
-Οι ελλείψεις σε εγχειρίδια και σημειώσεις.
-Η απουσία κάθε είδους επιμόρφωσης των στελεχών των ΙΕΚ.
-Η προβληματική επικοινωνία των ΙΕΚ με την ΓΓΔΒΜΝΓ και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Τούτων δοθέντων και δεδομένης της μεγάλης σημασίας που έχει η απρόσκοπτη λειτουργία των Δημόσιων
ΙΕΚ ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Με ποιες άμεσες συγκεκριμένες ενέργειες θα αντιμετωπιστούν τα ως άνω ζητήματα που εμποδίζουν την απρόσκοπτη επιτέλεση του σημαντικού εκπαιδευτικού έργου των Δημόσιων ΙΕΚ”.