Ελληνίδα καταναλώτρια αγόρασε έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards) εταιρείας χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με έδρα τη Μ. Βρετανία, αξίας 500 ευρώ η κάθε μία δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές.
Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρεία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.
Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.
http://www.newsbeast.gr/
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του Γ Α Σ Πολυνίκη Ναυπλίου για την πρώτη θέση…
Το Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Ναυπλίου τιμά την 1η Μάη ημέρα πάλης διεκδίκησης και αλληλεγγύης της…
H Τοπική Διοίκηση Αργολίδας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών συγκεντρώνει τρόφιμα με σκοπό να διανεμηθούν σε…
Οι ΦΙΛ.Μ.Α (Φίλοι Μοτοσυκλέτας Αργολίδας) διοργανώνουν το 1ο οδοιπορικό με μηχανές στους εγκαταλελειμμένους σταθμούς του…
Κατολίσθηση σημειώθηκε στη Θηρασιά, το Σάββατο 27 Απριλίου, στις 19:00, δίπλα από το λιμάνι του…
Το Σάββατο 27 Απριλίου το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του 9oυ Mediterranean Yacht Show στην…