Ελληνίδα καταναλώτρια αγόρασε έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards) εταιρείας χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με έδρα τη Μ. Βρετανία, αξίας 500 ευρώ η κάθε μία δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές.
Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρεία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.
Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.
http://www.newsbeast.gr/
Με SMS ή email θα υπενθυμίζεται στους κατόχους πυροβόλων όπλων να ανανεώσουν την άδειά τους.…
Ψυχρό μέτωπο φέρνει θυελλώδη βοριά και αισθητό κρύο το Σαββατοκύριακο, η πτώση της θερμοκρασίας θα…
Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…
Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών στις 25…
Σήμερα το πρωί Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 , στην παραλιακή οδό Δαλαμανάρας - Νέας Κίου…
Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…