Ο Έμπολα μεταλλάχθηκε – Τέσσερις φορές πιο ικανός να μολύνει ανθρώπους

0

Κατά την τελευταία επιδημία του 2014-15, ο ιός μεταλλάχθηκε και μπορεί πλέον να μολύνει πολύ πιο εύκολα τους ανθρώπινους ιστούς, με τετραπλάσια ικανότητα από ό,τι στο παρελθόν

Γιατί τόση αποτυχία στο Μητρικό Θηλασμό ;;; … Άρθρο της παιδιάτρου Πηνελόπης Ν. Παλαιολόγου

0

Δυστυχώς στην Ελλάδα τα ποσοστά αποκλειστικού μητρικού θηλασμού το 1ο 6μηνο της ζωής του βρέφους είναι πολύ χαμηλά. Συγκεκριμένα από ιατρικές εργασίες αναφέρεται ότι παρόλο του ότι το 90% των υποψήφιων

Τα καυτερά φαγητά ευνοούν τη μακροζωία

0
Η συχνή κατανάλωση καυτερών και πικάντικων φαγητών, με καυτερές πιπεριές, κάρυ και άλλα μπαχαρικά, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου και να ευνοήσει την μακροζωία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα. Πάντως, τα ευρήματα της μελέτης χρειάζονται μελλοντική επιβεβαίωση.

Μεγάλες ανατροπές στον ΕΝΦΙΑ από το 2017

0

Μετά την απόφαση του ΣτΕ έρχονται αλλαγές στον υπολογισμό του ΕΝΦΙΑ – Ορίζονται νέες αντικειμενικές αξίες που θα προσεγγίζουν τις εμπορικές τιμές – Σε ποιες περιοχές θα υπάρξουν μεγάλες μειώσεις στο φόρο ακινήτων – Ο στόχος για έσοδα 2,65 δισ. δεν αλλάζει

Χρ. Σταϊκούρας: «Επιδιώκουμε να αποτελέσουμε την ορθολογική επιλογή μιας πλατιάς κοινωνικής συμμαχίας»

0

«Επιδιώκουμε να αποτελέσουμε την ορθολογική επιλογή μιας πλατιάς κοινωνικής συμμαχίας. Όσο πλατύτερη αυτή είναι τόσο καλύτερα.

Στο Δικαστήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων προσφεύγουν γονείς παιδιών με αυτισμό

0

Στο δικαστήριο Ανθρώπινων Δικαιωμάτων θα προσφύγουν γονείς παιδιών με πρόβλημα αυτισμού,

ΕΚΤΑΚΤΟ: Έφυγε από τη ζωή o πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος

0

Ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος εξέπνευσε στις 23:18, στο Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν», όπου νοσηλευόταν, από επιπλοκές πνευμονίας.

Υγεία :Οι συσκευασμένες σαλάτες και το σπανάκι, που πουλιούνται έτοιμα κομμένα, αυξάνουν πολύ τον κίνδυνο για σαλμονέλα, δείχνει έρευνα (με ελληνική συμμετοχή)

0

Οι σαλάτες και το σπανάκι, που πουλιούνται έτοιμα κομμένα μέσα σε πλαστική σακούλα, αυξάνουν σημαντικά την πιθανότητα μόλυνσης από το βακτήριο σαλμονέλα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη επιστημόνων στη Βρετανία, με τη συμμετοχή ενός νεαρού Έλληνα ερευνητή.

Οι εργαστηριακές αναλύσεις έδειξαν ότι οι χυμοί που εκκρίνονται από τα κομμένα φύλλα, λόγω της υγρασίας και των θρεπτικών συστατικών τους, αποτελούν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη του επικίνδυνου μικροοργανισμού, που μπορεί να αποβεί ακόμη και θανατηφόρος.
Οι ερευνητές επίσης ανακάλυψαν ότι η παρουσία των χυμών κάνει πιο επιθετική τη σαλμονέλα και έτσι αυξάνει τον κίνδυνο μόλυνσης του καταναλωτή. Ο κίνδυνος μπορεί να αυξηθεί δραματικά έως 2.400 φορές.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την μικροβιολόγο δρα Πριμρόουζ Φριστόουν του Πανεπιστημίου του Λέστερ και τον διδακτορικό ερευνητή Γιάννη Κουκκίδη, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό εφαρμοσμένης και περιβαλλοντικής μικροβιολογίας “Applied and Environmental Microbiology”.
Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ακόμη και μικροποσότητες χυμού όχι μεγαλύτερες από το ένα διακοσιοστό ενός κουταλιού του γλυκού, οι οποίες διαφεύγουν από τα κομμένα φύλα της σαλάτας και του σπανακιού και μένουν μέσα στην πλαστική σακούλα, διευκολύνουν τη σαλμονέλα να πολλαπλασιασθεί, ακόμη κι όταν η συσκευασία μπαίνει στο ψυγείο.
Μάλιστα, το βακτήριο προσκολλάται τόσο γερά στα κομμένα φύλλα, που δεν φεύγει με το πλύσιμο από τον καταναλωτή. Αρκούν λίγα κύτταρα σαλμονέλας στην αρχή της συσκευασίας για να έχουν αυξηθεί σε πολλές χιλιάδες, εωσότου ο καταναλωτής φάει το προϊόν ή έως την ημερομηνία λήξης του. Τα αρχικά 100 βακτήρια σαλμονέλας μπορούν να έχουν γίνει 100.000 μέσα σε πέντε μόνο μέρες από το αρχικό κόψιμο των σαλατών για να συσκευασθούν.

Οι ερευνητές επεσήμαναν την ανάγκη τα εν λόγω συσκευασμένα κομμένα φρέσκα λαχανικά να τρώγονται όσο γίνεται πιο γρήγορα μετά το άνοιγμά τους. Μόλις ανοίγει η πλαστική σακούλα που τα περιέχει, τα βακτήρια της σαλμονέλας αναπτύσσονται ακόμη πιο γρήγορα από ό,τι όταν βρίσκονται στο ψυγείο.
Μάλιστα, οι ερευνητές βρήκαν ότι η σαλμονέλα είναι δυνατό να αναπτυχθεί ακόμη κι όταν η ψύξη του ψυγείου βρίσκεται στους 4 βαθμούς Κελσίου και όχι στους 5,2 βαθμούς, όπως πιστευόταν έως τώρα.
Τα τελευταία χρόνια έχουν παρουσιαστεί διάφορα περιστατικά τροφικής δηλητηρίασης από σαλμονέλα και κολοβακτηρίδια σε φρέσκες σαλάτες τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ. Το γεγονός αυτό, κατά τους επιστήμονες, σημαίνει ότι οι παραγωγοί και συσκευαστές τέτοιων φρέσκων συσκευασμένων προϊόντων πρέπει να τηρούν τις υψηλότερες προδιαγραφές υγιεινής.

Η μόλυνση των σαλατών και λαχανικών από σαλμονέλα μπορεί να συμβεί από την επαφή τους με ζώο ή έντομο, από το χώμα, από μολυσμένο νερό κατά την άρδευση του χωραφιού ή από μολυσμένο εξοπλισμό ή μολυσμένα χέρια εργαζομένων κατά την κοπή και συσκευασία του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα φρέσκα προϊόντα, συσκευασμένα και μη, χρειάζονται πολύ καλό πλύσιμο, προτού καταναλωθούν. Συνήθως οι συσκευασμένες σαλάτες έχουν προηγουμένως πλυθεί με χλωριωμένο νερό. Το χλώριο μειώνει μεν την παρουσία των παθογόνων μικροοργανισμών, αλλά δεν την εξαλείφει.
Οι ερευνητές συνέστησαν οι καταναλωτές να αγοράζουν σαλάτες που έχουν πρόσφατα κοπεί και να τις τρώνε αυθημερόν, όταν τις αγοράζουν. Ερευνητές στις ΗΠΑ που έχουν κάνει δειγματοληψίες, βρήκαν ότι το 0% έως 3% των συσκευασμένων σαλατών είναι μολυσμένες, σύμφωνα με το BBC.

O επίσης ελληνικής καταγωγής Κίμωνας Ανδρέας Καρατζάς, λέκτορας μικροβιολογίας τροφίμων στο βρετανικό Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ, τόνισε ότι οι καταναλωτές πρέπει να προτιμούν τις άκοπες σαλάτες από τις εκ των προτέρων κομμένες.

Σύνδεσμος: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία στη διεύθυνση: http://aem.asm.org/content/early/2016/10/26/AEM.02416-16.abstract

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το Facebook «πέθανε» τον δημιουργό του και μερικά ακόμη εκατομμύρια χρήστες!

0

Ένα ανεξήγητο μακάβριο λάθος που έκανε το Facebook, εμφάνισε περίπου δύο εκατομμύρια λογαριασμούς ολοζώντανων χρηστών του να ανήκουν σε πεθαμένους. Μεταξύ των «νεκρών» βρισκόταν και ο ίδιος ο συνιδρυτής του Μαρκ Ζάκερμπεργκ!

Το λάθος διορθώθηκε και το Facebook ζήτησε συγγνώμη, αλλά το κακό είχε γίνει και ουκ ολίγοι χρήστες έπρεπε να καθησυχάζουν συγγενείς και φίλους ότι ακόμη ζουν.
«Ήταν ένα τρομερό λάθος που διορθώσαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Λυπούμαστε γι’ αυτό που συνέβη», δήλωσε εκπρόσωπος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το BBC.

Το σχετικό χαρακτηριστικό στα προφίλ των χρηστών που έχουν πεθάνει, εισήχθη πέρυσι τον Φεβρουάριο, επιτρέποντας στους χρήστες να μετατρέπουν τον λογαριασμό τους σε μια ιστοσελίδα εις ανάμνησή τους, αφότου θα έχουν αποβιώσει. Εναλλακτικά, μπορεί κανείς να δώσει εντολή να διαγραφεί ο λογαριασμός του μετά το θάνατό του.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μάρκετινγκ: 6 ερωτήματα και 6 δράσεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

0

Όποια και να είναι η πολιτική Μάρκετινγκ που ακολουθεί μια επιχείρηση οι αλλαγές σε αυτήν είναι αναπόδραστες σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.

Αυτό οφείλεται πρώτα από όλα στην μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών επομένως και στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών τους αλλά και στις προσπάθειες μείωσης των λειτουργικών εξόδων τις επιχείρησης.

Πιο αναλυτικά:

Πιθανές αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε περίοδο οικονομικής ύφεσης

1.Προτίμηση προϊόντων με χαμηλότερο κόστος. Οι καταναλωτές μοιραία θα στραφούν σε οικονομικότερα προϊόντα ή προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αποτέλεσμα αυτής της μεταστροφής είναι η μείωση των κερδών των εταιριών που παρουσιάζουν αυξημένο κόστος στα προϊόντα τους συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

2.Η μείωση ή μετάθεση για αργότερα αγορών που απαιτούν αγοραστική έρευνα (discretionary purchases) όπως η αγορά αυτοκινήτου, επίπλων, εξοπλισμού ή σπιτιού. Επόμενο είναι εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως αυτούς που προαναφέρθηκαν να παρουσιάσουν σημαντική μείωση στον κύκλο εργασιών τους.

3.Μείωση της χρήσης αυτοκινήτου. Αυτή η αλλαγή έχει ως αποτέλεσμα σαφώς την μείωση πώλησης βενζίνης αλλά και την προτίμηση τοπικών ή πολύ κοντά στο σπίτι καταστημάτων για την αγορά προϊόντων αλλά και την προτίμηση επιλογών διασκέδασης στο σπίτι προς αποφυγή μετακινήσεων.

Όπως γίνεται εμφανές το κόστος του προϊόντος σε καιρό οικονομικής κρίσης επηρεάζει ουσιαστικά τις καταναλωτικές συνήθειες αλλά από την άλλη οι επιχειρήσεις πρέπει να ανασυνταχθούν και να μειώσουν κατά το δυνατό περισσότερο τα έξοδα τους.

Ποιες θα έπρεπε να είναι οι κινήσεις των επιχειρήσεων για την μείωση των εξόδων τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης

1. Μείωση της παραγωγής και των αποθεμάτων τους για το ενδεχόμενο μείωσης στην ζήτηση των προϊόντων τους.

2. Μείωση των επενδύσεων, επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα. Αυτό βέβαια μοιραία πλήττει την βιομηχανία σιδήρου, τσιμέντου κ.α.

3. Μείωση των εξόδων που αφορούν στο Μάρκετινγκ της επιχείρησης.

4. Αναβολή σχεδιασμού και παραγωγής νέων προϊόντων.

Η μείωση των εξόδων που αφορούν στο Μάρκετινγκ δεν πρέπει να γίνεται με οριζόντιες μειώσεις επί όλων των δραστηριοτήτων του. Ποιο συγκεκριμένα το τμήμα Μάρκετινγκ της επιχείρησης πρέπει να προβεί σε μία σειρά από μειώσεις εξόδων οι οποίες δεν αποδίδουν σημαντικά, δηλαδή το ROI του Μάρκετινγκ ή όπως αλλιώς μπορούμε να το βρούμε στην βιβλιογραφία ROMI (Return on Marketing Investment) δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό σε σχέση με τον δείκτη ROMI άλλων ενέργειων Μάρκετινγκ.

Η άμεση αντίδραση του τμήματος Μάρκετινγκ, πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

1. Μείωση εξόδων για τα τμήματα της αγοράς (market segments) που δεν είναι σημαντικά για την επιχείρηση.

2. Κατά των ίδιο τρόπο μείωση εξόδων που αφορούν σε πελάτες οι οποίοι δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικοί. Με τον όρο μη σημαντικός εννοείτε ο πελάτης ο οποίος είναι το κοινό εκείνο που η κατανάλωση του προϊόν που προσφέρει η επιχείρηση δεν θα μεγιστοποιήσει την αξία που αντιλαμβάνεται από αυτό. Για τον λόγο αυτό ένας τέτοιος πελάτης δεν θα προβεί σε επαναλαμβανόμενη αγορά ή αγορά γενικός και η προσέγγιση του ίσως απαιτεί περισσότερους πόρους για το Μάρκετινγκ, ενώ σε άλλη περίπτωση καταναλωτή που η προσφερόμενη αξία του προϊόντος ταυτίζεται με τις ανάγκες του τότε θα προβεί σε αγορά με χρήση λιγότερων πόρων του Μάρκετινγκ.

3. Μείωση εξόδων για τμήματα γεωγραφικά τα οποία φθίνουν σε ενδιαφέρον για την επιχείρηση.

4. Παράλληλη μείωση εξόδων για τα προϊόντα εκείνα που πλέον δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον από την αγορά, είναι δηλαδή ξεπερασμένα.

5. Μείωση των τιμών των προϊόντων ή ενίσχυση του προωθητικού μείγματος για προϊόντα οικονομικά για τους καταναλωτές.

6. Μείωση ή κατάργηση διαφημίσεων και προωθητικών ενεργειών που δεν αποδίδουν.

Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση μιας οικονομικής κρίσης οι μάνατζερ του Μάρκετινγκ θα πρέπει να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους και να δράσουν αποτελεσματικά. Σημαντικά ερωτήματα – οδοδείκτες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των συνεπειών μιας οικονομικής κρίσης σε σχέση πάντα με το Μάρκετινγκ είναι τα ακόλουθα:

Ερωτήματα-δράσεις για τους μάνατζερ του Μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσης

1. Υπάρχουν καταγεγραμμένοι δείκτες απόδοσης των ενεργειών μάρκετινγκ; Περιοδικά πρέπει να υπολογίζονται και να λαμβάνονται υπόψη δείκτες απόδοσης οι οποίοι μπορεί να αποκαλυφθούν σπατάλες σε πρακτικές μη αποτελεσματικές αλλά και να αναδειχθούν πρακτικές οι οποίες είναι αποτελεσματικές και φυσικά πρέπει να διατηρηθούν ή να ενισχυθούν.

2. Τα έξοδα που πραγματοποιούνται επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και πόσο; Το μερίδιο αγοράς ή το σύνολο των πωλήσεων της επιχείρησης είναι πολύ γενικοί δείκτες για να είναι αποτελεσματικοί και να δώσουν απάντηση στην παραπάνω ερώτηση. Πρέπει αρχικά να γίνει εντοπισμός πρακτικών που έχουν αποτέλεσμα και να χρησιμοποιηθούν ως σημείο σύγκρισης με νέες πρακτικές του μάρκετινγκ που στόχο έχουν να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά.

3. Έχουν οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ στόχο την ελάττωση των εμποδίων αγοράς; Πρέπει να γίνει προσπάθεια κατανόησης των εμποδίων για την πραγματοποίηση αγοράς και έπειτα η επιλογή των κατάλληλων πρακτικών για την ανάσχεση τους. Για παράδειγμα μια εταιρεία που έχει είναι ιδιαίτερα γνωστή δεν θα έπρεπε να ξοδέψει σε επιπλέον διαφήμιση αλλά σε πρακτικές κλεισίματος της πώλησης.

4. Υπάρχει ισορροπία στους στόχους που τίθενται σχετικά με το μάρκετινγκ; Όλες οι επενδύσεις για το μάρκετινγκ έχουν έναν από τους ακόλουθους σκοπούς:

Αλλαγή στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για το προϊόν ώστε να αγοράσουν ή να αγοράσουν περισσότερο
Παροχή αγοραστικών κινήτρων.
Να καταστήσει τα προϊόντα πιο διαθέσιμα στους καταναλωτές.
Η μεγαλύτερη προσήλωση σε έναν από τους παραπάνω σκοπούς μπορεί να βλάψει την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ. Ένα ισόρροπο και ορθολογικό μείγμα των παραπάνω σκοπών είναι απαραίτητο για την απόδοση των πρακτικών μάρκετινγκ.

5. Υπάρχει μια εσωτερική διαδικασία του τμήματος μάρκετινγκ η οποία να αναδεικνύει τις πρακτικές αυτές που είναι αποδοτικές από αυτές που δεν είναι;

6. Γίνεται διερεύνηση νέων ευκαιριών; Η περίοδος οικονομικής ύφεσης είναι μια περίοδο η οποία μπορεί να μεγεθύνει τόσο τις απώλειες όπως επίσης να μεγεθύνει και το θετικό αποτέλεσμα αναζήτησης νέων ευκαιριών αλλά και καλών πρακτικών.

Όλα τα παραπάνω ερωτήματα πρέπει να απασχολούν το τμήμα Μάρκετινγκ πάντα, αλλά κατά την περίοδο οικονομικής κρίσης τίθενται επιτακτικά. Δεν θα έπρεπε απλά να μειώνονται τα έξοδα για Μάρκετινγκ στο πλαίσιο μείωσης των λειτουργικών εξόδων αλλά να γίνετε ορθολογική αναδιάρθρωση των πόρων που δαπανώνται για τις διάφορες πρακτικές του Μάρκετινγκ από το ίδιο το τμήμα.

Του Απόστολου Γκαζέπη

Πηγή: epixeiro.gr

Ο μπόμπιρας έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του για να κάνει πρόταση γάμου!

Ο μπόμπιρας έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του για να κάνει πρόταση γάμου!

Ο μικρούλης ήδη άρχισε να δείχνει την αδυναμία του στο… «ωραίο φύλο», αφού ακόμα και σε αυτήν την ηλικία μετράει στο ενεργητικό του ήδη πρόταση γάμου!

Και μάλιστα, μιας που δεν του έφταναν τα χρήματα και για να εντυπωσιάσει το αντικείμενο του πόθου του, έκλεψε το διαμαντένιο δαχτυλίδι της μαμάς του!

Δείτε την απίστευτη κίνησή του στο βίντεο που ακολουθεί!

 

Beauty trick: Πως θα αποκτήσεις γυριστές βλεφαρίδες ΧΩΡΙΣ ψαλίδι

0

Οι μεγάλες, πυκνές αλλά και γυριστές βλεφαρίδες είναι το όνειρο όλων μας. Κάποιες τις έχουν φυσικά, κάποιες άλλες αναζητούν βοήθεια από την μάσκαρα για το μήκος και τον όγκο και από τα ψαλίδια για βλεφαρίδες για την καμπύλη.

Τι θα έλεγες λοιπόν αν σε πληροφορούσαμε πως δεν χρειάζεσαι ψαλίδι για να δώσεις καμπύλη στις βλεφαρίδες σου και πως με την μάσκαρά σου μπορείς να τα κάνεις όλα; Τέλειο, σωστά; Διάβασε παρακάτω…

Η μηχανική κίνηση που κάνεις και περνάς το βουρτσάκι της μάσκαρα από την βάση των βλεφαρίδων με φορά από τις άκρες δεν είναι λάθος αλλά τις βαραίνει! Ιδιαίτερα αν έχεις λεπτές και ίσιες βλεφαρίδες, κάνοντας αυτή την κίνηση τις επιβαρύνεις και δεν επιτυγχάνεις την καμπύλη που θες. Δοκίμασε λοιπόν κάτι άλλο…

Πέρνα το βουρτσάκι πρώτα από τις άκρες των βλεφαρίδων σου! Περίμενε ελάχιστα ώσπου να στεγνώσει η μάσκαρα και στην συνέχεια πέρνα το βουρτσάκι κανονικά, από την ρίζα ως τις άκρες. Με αυτό τον τρόπο δεν θα βαρύνουν οι βλεφαρίδες σου και η μάσκαρα θα τους δώσει την καμπύλη που θες. Για ακόμα πιο γυριστό αποτέλεσμα, ακούμπα το βουρτσάκι παράλληλα με τις βλεφαρίδες και πίεσε πολύ ελαφρά προς τα μέσα!

Δοκίμασέ το απόψε κιόλας!

homepage