Συλλαλητήριο των εκπαιδευτικών έγινε σήμερα στην πλατεία Τριών Ναυάρχων στο κέντρο του Ναυπλίου

Συλλαλητήριο
- Advertisement -

Συλλαλητήριο των εκπαιδευτικών έγινε σήμερα 11 Οκτωβρίου 2021   στην πλατεία Τριών Ναυάρχων στο κέντρο του Ναυπλίου

με την συμμετοχή της  ΕΛΜΕ Αργολίδας, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας, το Νομαρχιακό Τμήμα Αργολίδας της ΑΔΕΔΥ.

- Advertisement -

Συλλαλητήριο

Με νέα ανακοίνωση η ΔΟΕ απευθύνεται στους γονείς των μαθητών, με τους οποίους, όπως αναγράφεται στην ανακοίνωση, μοιράζονται «τις ίδιες αγωνίες και το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στη μόρφωση των μαθητών μας».
Αναφέρονται επίσης:

«1. Στα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων.
2. Στην ανυπαρξία ειδικού παιδαγωγικού και βοηθητικού προσωπικού, ενισχυτικής διδασκαλίας και παράλληλης στήριξης, για χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες, που καλούνται οι γονείς με δικά τους έξοδα να αναπληρώσουν αντισταθμιστικά.

3. Στην ύπαρξη επισωρευμένων αίθουσες 25-27 μαθητών, έναντι του ρεαλιστικού και παιδαγωγικά αναγκαίου αιτήματος για 15 μαθητές ανά τάξη.
4. Στην κατ’ εξακολούθηση επιλογή των κυβερνώντων για συνεχή αλλαγή εκπαιδευτικών – ακόμη και στα μέσα του χρόνου, αντί του αναγκαίου μόνιμου διορισμού προσωπικού, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια.

5. Στον “κόφτη” της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές, και της Τράπεζας Θεμάτων, που μετέτρεψαν τους μαθητές σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολέγια.
6. Στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα κολέγια επ’ αυτής, που εκδίδουν αμφίβολης ποιότητας πτυχία, τα οποία, όμως, αναγνωρίστηκαν από την κυβέρνηση της Ν.Δ. ως ισάξια με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.

7. Στην ανυπαρξία ουσιαστικού μέτρου από πλευράς της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ – όπως μείωση της σχολικής ύλης και αναπροσαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων – μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης και του πιο παρατεταμένου κλεισίματος σχολείων σε όλη την Ευρώπη. Αντ’ αυτού εντοπίζεται μηδενική μέριμνα για την αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί – εξαιτίας της υπουργικής διαχείρισης – ούτε για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, με προσωπικό καθαριότητας, μείωση μαθητών στις τάξεις, μείωση μαθητών στα σχολικά μέσα μεταφοράς, δωρεάν τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλους.

8. Στα νέα νομοσχέδια του ΥΠΑΙΘ, που δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών, όπως την αύξηση μαθητών στα τμήματα, στο αυξημένο γραφειοκρατικό περιβάλλον σε βάρος της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, κ.ά.

9. Στη δημιουργία συνθήκων εντατικοποίησης και πίεσης στους μαθητές, καθώς και στιγματισμού τους από μικρή ηλικία με την εισαγωγή των εξετάσεων εθνικού επιπέδου στη Στ’ Δημοτικού και στη Γ’ Γυμνασίου, χωρίς παιδαγωγικό όφελος αλλά με μαθησιακές συνέπειες στους μαθητές, ιδιαίτερα των μεσαίων και χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων, γεγονός που αποδεικνύεται από τις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, που έχει ως αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους, που στο βάθος οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά».

- Advertisement -

________________