Και τους ζητήσαμε :
1. Τα δρομολόγια Κιάτου -Αιγίου θα πρέπει να έχουν πλήρη ανταπόκριση με τα αντίστοιχα δρομολόγια Κιάτο Αθηνών και όχι να είναι μόνο τρία την ημέρα προς κάθε κατεύθυνση.
2. Η διατήρηση ελάχιστου αριθμού δρομολογίων (3 ημερησίως) μεταξύ Κιάτου -Αιγίου δεν αποτελεί παρά κοροϊδία, τόσο προς τους καταναλωτές που θέλουν κανονική σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ των δύο πόλεων, όσο και προς την Ευρωπαϊκή Ένωση που έχει δώσει ένα πολύ μεγάλο ποσό για την δημιουργία της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής.
3. Ξέχωρα από το γεγονός ότι για την γραμμή αυτή σπαταλήθηκαν τεράστια ποσά ενώ με το ήμισυ των ποσών αυτών θα μπορούσε να είχε αναβαθμιστεί η μετρική γραμμή ΣΠΑΠ που θα εκτελούσε τόσο υπεραστικά όσο και τοπικά σιδηροδρομικά δρομολόγια, δεν μπορεί να γίνει ανεκτή η πολιτική της ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν εφαρμόζει πολιτική ανάπτυξης του σιδηροδρόμου όπως όφειλε.
4. Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας είναι στο πλευρό των Καταναλωτών επιβατών που ταλαιπωρούνται από την πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν πρόκειται να επιτρέψει τον περαιτέρω εμπαιγμό των Καταναλωτών επιβατών και μάλιστα εν μέσω του έτους σιδηροδρόμου όπως χαρακτήρισε το 2021 η ΕΕ.
Κόρινθος 22/6/2021
Με εξουσιοδότηση ΔΣ
Το Κεφαλάρι είναι ένα βαρόμετρο για τα νερά της περιοχής. Η κάμερα του ΑΡΓΟΝΑΥΠΛΙΑ Tv…
Έρχεται η 2η Γιορτή Γκόγκας του Δήμου Άργους Μυκηνών! Μετά την περσινή επιτυχία, η 2η…
Βελτίωση αναμένεται να παρουσιάσει ο καιρός, σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, με ηλιοφάνεια να κυριαρχεί το…
Ο προπονητής του Παναργειακού Γιώργος Βαζάκας ανέλαβε την ευθύνη των τελευταίων ηττών και παραιτήθηκε από…
Τραγικός είναι ο επίλογος στις έρευνες των Αρχών για τον εντοπισμό μιας γυναίκας που αναζητούσαν…
Ένα από τα πιο δημοφιλή ταξιδιωτικά site στον κόσμο το Time out δημοσιοποίησε την λίστα…