Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συνολικής ψηφιακής αναβάθμισης της εκπαίδευσης, η έκδοση ψηφιακών βεβαιώσεων, πιστοποιητικών ή αποσπασμάτων απολυτηρίων Γυμνασίων και Λυκείων και πτυχίων Επαγγελματικών Λυκείων είναι πλέον εφικτή εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα.
Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο gov.gr, στην κατηγορία «Εκπαίδευση / Αποφοίτηση από το σχολείο». Για την είσοδο στην εφαρμογή απαιτούνται κωδικοί Taxisnet, ενώ για όσο διάστημα ο απόφοιτος είναι ανήλικος, οι τίτλοι εκδίδονται με ενέργειες των κηδεμόνων.
Το απόσπασμα του τίτλου που εκδίδεται έχει μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα, αποθηκεύεται στην θυρίδα του πολίτη (https://my.gov.gr/) και μπορεί είτε να σταλεί ηλεκτρονικά σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία, είτε να τυπωθεί και να κατατεθεί.
Η εφαρμογή υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ), με τη συνεργασία των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και εντάσσεται στην ευρύτερη συνεργασία των δύο Υπουργείων για την ψηφιοποίηση διαδικασιών στην εκπαίδευση, με σκοπό την απλούστευσή τους.
Όπως και στις διαδικασίες που έχουν προηγηθεί (ηλεκτρονικές εγγραφές στα νηπιαγωγεία και την ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς), στόχος είναι η μείωση τόσο του απαιτούμενου χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη, όσο και των διοικητικών βαρών για τις υπηρεσίες.
Ο ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας ενημερώνει ότι θα γίνουν διακοπές ηλεκτροδότησης των κάτωθι περιοχών λόγω εργασιών κατασκευών…
Αλλαγές στις μέρες λαϊκής αγοράς Ναυπλίου λόγω Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς ανακοίνωσε ο δήμος Ναυπλιέων. Ο…
Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνου κατανέμεται, από τον λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών…
Νέα στοιχεία βγάζει στο φως της δημοσιότητας για χρέη ο δήμαρχος Άργους-Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος, και…
Συνάντηση Ένωσης Αστυνομικών Αργολίδας με τον Αντιπεριφερειάρχη Ι. Μαντζούνη Η ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων…
Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας για ανέργους ηλικίας 30-59 ετών με έμφαση στις γυναίκες υπεγράφη…