Στόχος της καμπάνιας -η οποία στη διάρκεια του τρέχοντα μήνα θα συνεχιστεί και σε άλλες περιοχές του Αργολικού Κόλπου και συγκεκριμένα στη Νέα Κίο (Σάββατο 22 Μαΐου, ιχθυαγορά) και στο Τολό (Κυριακή 23 Μαΐου, John and George Hotel)-
είναι η ενημέρωση της αλιευτικής κοινότητας για την αξιοποίηση του αλιευτικού τουρισμού, μιας μορφής τουρισμού που αναπτύσσεται παγκόσμια και στην λεκάνη της Μεσογείου Θάλασσας και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι τόσο η ποικιλομορφία της ακτογραμμής, όσο και το ενδιαφέρον που αφορά στην οικονομική αυτή δραστηριότητα και η επιθυμία γνωριμίας με το θαλάσσιο περιβάλλον,
είναι παράμετροι που μπορούν να αναπτύξουν ένα νέο προϊόν και να αναδείξουν την παράκτια ζώνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως προορισμό αξίας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας ενημερώνει ότι θα γίνουν διακοπές ρεύματος των κάτωθι περιοχών λόγω εργασιών κατασκευών…
Στο Ναύπλιο βρίσκεται ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου σε επίσημη επίσκεψη στην…
Συνελήφθησαν δύο (2) άτομα για ναρκωτικά στο Ναύπλιο. Συνελήφθησαν, σήμερα (4.11.2024) και πρώτες πρωινές ώρες,…
Νέα υπηρεσία αλλαγής Μητρώου, για να δηλώνουν πλέον ηλεκτρονικά την διακοπή εργασιών και λειτουργίας στην εφορία, εγκαινιάζει σήμερα η ΑΑΔΕ για τους ελεύθερους…
Σύμφωνα με την ΕΜΥ, για σήμερα Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, στη Μακεδονία, τη Θεσσαλία, τις Σποράδες,…
Εν όψη της επίσκεψης του Πρωθυπουργού, κλιμακίου βουλευτών και του Προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ στο νομό…