Στόχος της καμπάνιας -η οποία στη διάρκεια του τρέχοντα μήνα θα συνεχιστεί και σε άλλες περιοχές του Αργολικού Κόλπου και συγκεκριμένα στη Νέα Κίο (Σάββατο 22 Μαΐου, ιχθυαγορά) και στο Τολό (Κυριακή 23 Μαΐου, John and George Hotel)-
είναι η ενημέρωση της αλιευτικής κοινότητας για την αξιοποίηση του αλιευτικού τουρισμού, μιας μορφής τουρισμού που αναπτύσσεται παγκόσμια και στην λεκάνη της Μεσογείου Θάλασσας και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι τόσο η ποικιλομορφία της ακτογραμμής, όσο και το ενδιαφέρον που αφορά στην οικονομική αυτή δραστηριότητα και η επιθυμία γνωριμίας με το θαλάσσιο περιβάλλον,
είναι παράμετροι που μπορούν να αναπτύξουν ένα νέο προϊόν και να αναδείξουν την παράκτια ζώνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως προορισμό αξίας.
Με SMS ή email θα υπενθυμίζεται στους κατόχους πυροβόλων όπλων να ανανεώσουν την άδειά τους.…
Ψυχρό μέτωπο φέρνει θυελλώδη βοριά και αισθητό κρύο το Σαββατοκύριακο, η πτώση της θερμοκρασίας θα…
Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…
Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών στις 25…
Σήμερα το πρωί Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 , στην παραλιακή οδό Δαλαμανάρας - Νέας Κίου…
Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…