Στόχος της καμπάνιας -η οποία στη διάρκεια του τρέχοντα μήνα θα συνεχιστεί και σε άλλες περιοχές του Αργολικού Κόλπου και συγκεκριμένα στη Νέα Κίο (Σάββατο 22 Μαΐου, ιχθυαγορά) και στο Τολό (Κυριακή 23 Μαΐου, John and George Hotel)-
είναι η ενημέρωση της αλιευτικής κοινότητας για την αξιοποίηση του αλιευτικού τουρισμού, μιας μορφής τουρισμού που αναπτύσσεται παγκόσμια και στην λεκάνη της Μεσογείου Θάλασσας και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι τόσο η ποικιλομορφία της ακτογραμμής, όσο και το ενδιαφέρον που αφορά στην οικονομική αυτή δραστηριότητα και η επιθυμία γνωριμίας με το θαλάσσιο περιβάλλον,
είναι παράμετροι που μπορούν να αναπτύξουν ένα νέο προϊόν και να αναδείξουν την παράκτια ζώνη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ως προορισμό αξίας.
Το πιο δυνατό Pre Christmas Party της πόλης με τις καταπληκτικές μουσικές επιλογές και το…
Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών στο πλαίσιο των εορταστικών ημερών, ενημερώνει τους πολίτες και τους…
Όλοι γνωρίζουμε ότι Χριστούγεννα δεν είναι μόνο τα φωτεινά λαμπιόνια, τα στολισμένα δέντρα με τα…
O Asteras Aktor Β΄ πέρασε νικηφόρα από το Άργος επικρατώντας 2-1 τον Παναργειακό και τον…
Το κλασικό παιδικό έργο του Κάρολου Ντίκενς, «Το Πνεύμα των Χριστουγέννων» είχαν την χαρά να…
Ασταμάτητος ο Διομήδης Άργους κόντρα στον Ολυμπιακό/Όμιλος Ξυνή. Στην φάση των 16 του Κυπέλλου Ανδρών…