Αυτό υπενθυμίζει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης.
Συγκεκριμένα αναφέρει ο γενικός γραμματέας ότι:
«Οι επιχειρήσεις μπορούν να καθορίζουν δωρεάν ραντεβού με τους πελάτες χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι καταναλωτές διασφαλίζουν με ένα κλικ τις αγορές και τις μετακινήσεις τους».
Πηγή: iefimerida.gr
ΑΣΕΠ: 677 διορισμοί σε δήμους Το Υπουργείο Εσωτερικών αποφάσισε την κατανομή διακοσίων έντεκα (211) ατόμων…
Το Τμήμα Κτηνιατρικής της Δ.Α.Ο.Κ. Μεσσηνίας διενεργεί συνεχόμενους ελέγχους στα τρόφιμα ζωικής προέλευσης με σκοπό…
Το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα και τις ευχές του έδωσε ο Μητροπολίτης Αργολίδας Νεκτάριος. Ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, Τὰ…
ΣYNOΛO YΠOXPEΩΣEΩN ΚΕΔΑΜ ΠPOΣ TPITOYΣ KAI ΔHMOΣIOYΣ ΦOPEIΣ: 1.915.000€ Ποιος θα τα πληρώσει όλα αυτά…
Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων με ανακοίνωσή του προχωρά στην ανάκληση της υπ’ αριθ. G3I081 παρτίδας,…
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας κρίνονται οι εκλογές του Επιμελητηρίου. Στο ΣτΕ και στο Διοικητικό Πρωτοδικείο…