Προετοιμάζοντας ένα επαρκές διαιτητικό πλάνο για να χάσετε βάρος

- Advertisement -

Και ναι έχετε βάλει στόχο να χάσετε βάρος και ξεκινάτε από σήμερα! Τέλεια απόφαση! Και ο γρηγορότερος τρόπος για να φτάσετε στο στόχο σας είναι να υιοθετήσετε νέες διατροφικές συνήθειες οι οποίες να σας συνοδεύουν για μια ολόκληρη ζωή!

- Advertisement -

 

Τι θα φτιάξετε όμως που να είναι γευστικό, υγιεινό και να έχει χαμηλές θερμίδες; Γιατί όσο σημαντικό είναι να βρείτε τις τροφές που θα σας προσφέρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά με τις λιγότερες δυνατόν θερμίδες, εξίσου σημαντικό είναι να οργανώσετε ένα εβδομαδιαίο διατροφικό πλάνο που θα μπορεί να συμβαδίσει με την ταχύτητα της καθημερινότητάς σας! Εμείς με οδηγό το  φυλλάδιο Lidl είμαστε εδώ για να σας προτείνουμε επιλογές που θα ευχαριστήσουν τον ουρανίσκο σας αλλά και θα σας αδυνατίσουν. Οι επιλογές αυτές που θα σας δώσουμε σε αυτό το άρθρο, κυμαίνονται περίπου στις 1200 θερμίδες. Για κάποιους ανθρώπους η τιμή αυτή είναι ικανοποιητική ενώ για άλλους με αυξημένες ενεργειακές ανάγκες πιθανόν όχι, ωστόσο εμείς χρησιμοποιούμε τις 1200 θερμίδες ως βάση για να σας ενθαρρύνουμε να αξιοποιήσετε αυτές τις ιδέες για γεύμα, πρωινό και δεκατιανό,  και αν επιθυμείτε περισσότερες θερμίδες, να τις τροποποιήσετε αυξάνοντας την ποσότητα της τροφής ή προσθέτοντας φρούτα, ή ακόμη έξτρα πρωτεϊνη στα γεύματά σας αν θεωρείτε ότι δεν θα είναι ικανά να σας κρατήσουν χορτάτους για τις προβλεπόμενες ώρες. Ο συνδυασμός φυτικών ινών και πρωτεϊνης είναι απόλυτα ασφαλής για την δίαιτά σας και σίγουρα θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο σας, την απώλεια βάρους!

Το πρωινό μας είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Έτσι μπορούμε να επιλέξουμε να πιούμε ένα ποτήρι άπαχο γάλα ή γάλα 2% ή να το συνδυάσουμε με νιφάδες βρώμης ή δημητριακά ολικής αλέσεως από την πλούσια συλλογή του Lidl τις προσφορές του οποίου μπορείτε να κοιτάξετε. Συμπληρωματικά ένα φρούτο θα μας δώσει τις απαραίτητες βιταμίνες για την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.  Τα δημητριακά μπορούν να αντικατασταθούν από ένα ή δύο αυγά τα οποία θα φάμε σκέτα μαζί με τα φρούτα και το γάλα μας.

Το μεσημεριανό μας που είναι το κύριο πιάτο της ημέρας μπορεί να περιλαμβάνει μια ποικιλία επιλογών. Μπορούμε να δούμε τις  προσφορές του Lidl και να επιλέξουμε τι θα μας άρεσε να δοκιμάσουμε. Επειδή τις περισσότερες φορές το μεσημέρι μας βρίσκει στη δουλειά μπορούμε να φτιάξουμε ένα σάντουιτς με γαλοπούλα, ψητή πιπεριά, μουστάρδα και μαρούλι ή μια πίτα ολικής αλέσεως με τόνο, κρεμμύδια, αγγούρι και μουστάρδα. Για να συμπληρώσουμε πρωτεϊνη τρώμε επιπλέον λίγο τυρί μοτσαρέλα. Αν προτιμάμε τα λαχανικά,  μια χορτοφαγική σούπα, μια σαλάτα με κοτόπουλο και πολλά φρέσκα λαχανικά, αλλά και μια σαλάτα με μαύρα φασόλια και καλαμπόκι κονσέρβας μπορούν να είναι ιδανικές και γρήγορες λύσεις. Συμπληρώνουμε το γεύμα μας πάντα με ένα φλιτζάνι φρέσκα φρούτα.

Το δείπνο μας στο οποίο συνήθως βρισκόμαστε σπίτι έχει επίσης πολλές δυνατότητες. Μαγειρεύουμε υγιεινά και με φαντασία. Προτείνουμε κουσκούς με λαχανικά όπως μπρόκολο στον ατμό, φιλέτο κοτόπουλο με σάλτσα μπάρμπεκιου και σπανάκι, γαρίδες στον ατμό με ψητές πατάτες και παρθένο ελαιόλαδο , ψητό σολομό με σος ελαιόλαδου, ή φιλέτο χοιρινό με σαλάτα από χόρτα. Για να μη σας λείψει η γλύκα, τελειώστε το δείπνο με μια μπάλα παγωτό ή λίγη σοκολάτα από τη μεγάλη ποικιλία του Lidl.

Ο διαγωνισμός του Lidl ίσως είναι μια αφορμή να αλλάξετε διατροφικές συνήθειες σήμερα κιόλας! Συνδυάζοντας γεύση και χαμηλές θερμίδες θα μπορείτε να συμμετέχετε και να κερδίσετε πλούσια δώρα. Καλή αρχή λοιπόν!

 

 

- Advertisement -

________________