ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης και βελτίωσης της εξυπηρέτησης ανακοίνωσε η ΔΕΗ

Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της.

Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι.

Η ΔΕΗ, στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr.

Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για το επόμενο τρίμηνο η ΔΕΗ προσφέρει:
 Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
 Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β’ & Γ’ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
 €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες της να παραμείνουν στο σπίτι.

Συγκεκριμένα:
 Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το
πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
 Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).
 Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
 Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.
 Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.
Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο.
Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».

Argonafplia.gr (NT)

Πρόσφατα

Με SMS ή email θα υπενθυμίζεται στους κατόχους πυροβόλων όπλων η ανανέωση άδειας

Με SMS ή email θα υπενθυμίζεται στους κατόχους πυροβόλων όπλων να ανανεώσουν την άδειά τους.…

10 ώρες πριν

Καιρός: Κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας με βροχές και καταιγίδες από το Σάββατο

Ψυχρό μέτωπο φέρνει θυελλώδη βοριά και αισθητό κρύο το Σαββατοκύριακο, η πτώση της θερμοκρασίας θα…

11 ώρες πριν

Ίδρυση μόνιμης αστυνομικής υπηρεσίας με δύναμη 30 ατόμων στην Νέα Κίο Άργους ανήγγειλε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδης

Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…

14 ώρες πριν

Ναύπλιο: Πραγματοποιήθηκε ημερίδα “Εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών”

Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών στις 25…

14 ώρες πριν

55χρονος εργαζόμενος στην καθαριότητα του δήμου Άργους Μυκηνών έχασε τη ζωή του αιφνίδια την ώρα της βάρδιας του

Σήμερα το πρωί Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 , στην παραλιακή οδό Δαλαμανάρας - Νέας Κίου…

16 ώρες πριν

Αργολίδα: Σύσκεψη στη Νέα Κίο με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδη

Την Αργολίδα και συγκεκριμένα τη Νέα Κίο επισκεύθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης…

16 ώρες πριν