ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Εκστρατεία εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ

Μια νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ.

Μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές προσέλκυσης πελατών και για αυθαίρετες χρεώσεις με την αποστολή SMS υψηλής χρέωσης, καθημερινές είναι πλέον οι καταγγελίες για παραπλανητικές πρακτικές προκειμένου να πεισθούν να αναβαθμίσουν την ταχύτητα του Ίντερνετ.
Συγκεκριμένα, συνεργάτες αυτών των εταιρειών που προφανώς αμείβονται με ποσοστά, έρχονται με ποικίλους τρόπους σε επαφή με καταναλωτές και προτείνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.
Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτουν ότι:
– Το κόστος του μηνιαίου λογαριασμού με την αναβάθμιση θα αυξηθεί κατά 50% – 100% περίπου, αφού προσθέτουν επιπλέον παροχές τις οποίες ο καταναλωτής δεν ζήτησε και δεν χρειάζεται.
– Ότι με την υπογραφή της νέας σύμβασης δεσμεύεται ο καταναλωτής για άλλα δύο χρόνια.
– Ότι οι ταχύτητες του δικτύου που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στις περισσότερες περιοχές δεν επιτρέπουν την αναβάθμιση.
– Ότι σε πολλές περιπτώσεις θα υπάρξει διακοπή της σύνδεσης για αρκετές ημέρες.
Καταναλωτές κατήγγειλαν επίσης ότι υπάρχουν αφόρητες τηλεφωνικές οχλήσεις για αναβάθμιση με τη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να αυξηθεί ο λογαριασμός και μετά διαπίστωσαν αυξήσεις της τάξεως του 35%.
Η επικοινωνία με τις εταιρείες είναι πραγματικός Γολγοθάς, αφού πρέπει να καλέσει κάποιος αρκετές φορές σε τηλέφωνα υψηλής χρέωσης, με μεγάλο χρόνο αναμονής, μιλώντας με αυτόματους τηλεφωνητές και λαμβάνοντας τελικά αόριστες απαντήσεις. 
Η προσφυγή στη δικαιοσύνη είναι μια πολυέξοδη και χρονοβόρα διαδικασία και έτσι εγκαταλείπουν την προσπάθεια να βρουν το δίκιο τους.
Καλούμε τους καταναλωτές:
– να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις ενδίδοντας σε τηλεφωνικές ή διαπροσωπικές πιέσεις για δήθεν παροχές και αναβαθμίσεις. Αν επιθυμούν αναβάθμιση παροχών να απευθύνονται στα καταστήματα των εταιρειών στη πόλη λαμβάνοντας γραπτή προσφορά.
– όσοι συναίνεσαν από απόσταση (τηλεφωνικά) ή εκτός εμπορικού καταστήματος (στο σπίτι τους), μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 14 ημερών και να αρνηθούν τη νέα σύμβαση.
– όσοι υπέγραψαν την αναβάθμιση, να ζητήσουν τη μέτρηση της ταχύτητας του Ίντερνετ και σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνεται στη συμφωνία να απαιτήσουν την ακύρωση της σύμβασης. Μπορούν να ελέγξουν άτυπα την ταχύτητα του ίντερνετ εδώ: https://www.speedtest.net/run
Καλούμε τις εταιρείες τηλεφωνίας να σταματήσουν άμεσα αυτές τις επιθετικές εμπορικές πρακτικές και να επιλύουν άμεσα τα προβλήματα όσων καταναλωτών παραπλανήθηκαν.
Όσοι καταναλωτές έχουν το πρόβλημα αυτό να απευθυνθούν άμεσα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας 2741550411 – 6945124726.
Argonafplia.gr (NT)

Πρόσφατα

Με ευλάβεια μετέφεραν το Άγιο Φως σε Άργος και Ναύπλιο (φωτο βίντεο)

Στο Ναύπλιο και Άργος έγινε με ευλάβεια η  μεταφορά από την από το αεροδρόμιο, στο…

9 ώρες πριν

Άστατος ο καιρός σήμερα- Αλλού Ανάσταση με βροχή κι αλλού σούβλισμα με λιακάδα

Άστατος και βροχερός αναμένεται να είναι ο καιρός σήμερα, Μεγάλο Σάββατο και την ημέρα της…

22 ώρες πριν

ΕΑΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ: Συλλυπητήρια για την απώλεια του συναδέλφου Αντιστρατήγου ε.α. Αντωνόπουλου Ανάργυρου

Τα Μέλη του Τοπικού Συμβουλίου του Παραρτήματός μας, εκπροσωπώντας το σύνολο των μελών μας, εκφράζουν…

22 ώρες πριν

Συλλήψεις σε Άργος και Ναύπλιο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων

Ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για τις συλλήψεις σε Άργος και Ναύπλιο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί…

23 ώρες πριν

Αναβίωσε και φέτος το έθιμο με την περιφορά του Επιτάφιου μέσα στη θάλασσα στο Τολό Αργολίδας

Η περιφορά του επιταφίου είναι μια παράδοση που γίνεται κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων…

23 ώρες πριν

Ένα έθιμο που έρχεται από την Κίο της Μικράς Ασίας αναβιώνει κάθε χρόνο Μεγάλη Παρασκευή στη Νέα Κίο Άργους(βίντεο)

Ένα έθιμο που έρχεται από την Κίο της Μικράς Ασίας αναβιώνει κάθε χρόνο Μεγάλη Παρασκευή…

23 ώρες πριν