ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Εκστρατεία εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ

Μια νέα εκστρατεία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών έχουν εξαπολύσει οι εταιρείες σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και ίντερνετ.
Μετά τις εκατοντάδες καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές προσέλκυσης πελατών και για αυθαίρετες χρεώσεις με την αποστολή SMS υψηλής χρέωσης, καθημερινές είναι πλέον οι καταγγελίες για παραπλανητικές πρακτικές προκειμένου να πεισθούν να αναβαθμίσουν την ταχύτητα του Ίντερνετ.
Συγκεκριμένα, συνεργάτες αυτών των εταιρειών που προφανώς αμείβονται με ποσοστά, έρχονται με ποικίλους τρόπους σε επαφή με καταναλωτές και προτείνουν την αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.
Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτουν ότι:
– Το κόστος του μηνιαίου λογαριασμού με την αναβάθμιση θα αυξηθεί κατά 50% – 100% περίπου, αφού προσθέτουν επιπλέον παροχές τις οποίες ο καταναλωτής δεν ζήτησε και δεν χρειάζεται.
– Ότι με την υπογραφή της νέας σύμβασης δεσμεύεται ο καταναλωτής για άλλα δύο χρόνια.
– Ότι οι ταχύτητες του δικτύου που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στις περισσότερες περιοχές δεν επιτρέπουν την αναβάθμιση.
– Ότι σε πολλές περιπτώσεις θα υπάρξει διακοπή της σύνδεσης για αρκετές ημέρες.
Καταναλωτές κατήγγειλαν επίσης ότι υπάρχουν αφόρητες τηλεφωνικές οχλήσεις για αναβάθμιση με τη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να αυξηθεί ο λογαριασμός και μετά διαπίστωσαν αυξήσεις της τάξεως του 35%.
Η επικοινωνία με τις εταιρείες είναι πραγματικός Γολγοθάς, αφού πρέπει να καλέσει κάποιος αρκετές φορές σε τηλέφωνα υψηλής χρέωσης, με μεγάλο χρόνο αναμονής, μιλώντας με αυτόματους τηλεφωνητές και λαμβάνοντας τελικά αόριστες απαντήσεις. 
Η προσφυγή στη δικαιοσύνη είναι μια πολυέξοδη και χρονοβόρα διαδικασία και έτσι εγκαταλείπουν την προσπάθεια να βρουν το δίκιο τους.
Καλούμε τους καταναλωτές:
– να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις ενδίδοντας σε τηλεφωνικές ή διαπροσωπικές πιέσεις για δήθεν παροχές και αναβαθμίσεις. Αν επιθυμούν αναβάθμιση παροχών να απευθύνονται στα καταστήματα των εταιρειών στη πόλη λαμβάνοντας γραπτή προσφορά.
– όσοι συναίνεσαν από απόσταση (τηλεφωνικά) ή εκτός εμπορικού καταστήματος (στο σπίτι τους), μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 14 ημερών και να αρνηθούν τη νέα σύμβαση.
– όσοι υπέγραψαν την αναβάθμιση, να ζητήσουν τη μέτρηση της ταχύτητας του Ίντερνετ και σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνεται στη συμφωνία να απαιτήσουν την ακύρωση της σύμβασης. Μπορούν να ελέγξουν άτυπα την ταχύτητα του ίντερνετ εδώ: https://www.speedtest.net/run
Καλούμε τις εταιρείες τηλεφωνίας να σταματήσουν άμεσα αυτές τις επιθετικές εμπορικές πρακτικές και να επιλύουν άμεσα τα προβλήματα όσων καταναλωτών παραπλανήθηκαν.
Όσοι καταναλωτές έχουν το πρόβλημα αυτό να απευθυνθούν άμεσα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας 2741550411 – 6945124726.

Argonafplia.gr (NT)

Πρόσφατα

Σπύρος Αφίφης: “Ικανοποιητική η επισκεψιμότητα στο Ναύπλιο τις ημέρες των εορτών”

Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης Ναυπλίου κ. Σπύρος Αφίφης μιλάει για τον τουρισμό κατά την…

10 ώρες πριν

Ο Δήμος Ναυπλιέων αγκαλιάζει το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας

Ο Δήμος Ναυπλιέων αγκαλιάζει το Μουσικό Σχολείο Αργολίδας Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπλιέων σε…

11 ώρες πριν

O Εμπορικός και Επιχειρηματικός Σύλλογος Ναυπλίου ενημερώνει για τις χειμερινές εκπτώσεις

O Εμπορικός και Επιχειρηματικός Σύλλογος Ναυπλίου ενημερώνει το αγοραστικό κοινό ότι από  τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου…

12 ώρες πριν

ΕΦΕΤ: Ανάκληση γνωστής σοκολάτας- Εντοπίστηκαν σκουλήκια – προνύμφες

Ανάκληση γνωστής σοκολάτας με φουντούκια έκανε ο ΕΦΕΤ (Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων) Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο…

15 ώρες πριν

Όπλα και ναρκωτικά σε οικία στη Β. Κυνουρία – Συνελήφθησαν 2 άτομα

Όπλα και ναρκωτικά εντόπισαν σε οικία στη Βόρεια Κυνουρία αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος της περιοχής.…

16 ώρες πριν

ΔΥΠΑ: 17.000€ για δημιουργία επιχείρησης από ανέργους 30-59 ετών- μέχρι 21/1 οι αιτήσεις

Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το νέο πρόγραμμα…

16 ώρες πριν