1. Τόσο τα μέλη μας όσο και άλλοι καταναλωτές δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος, αν και έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα ενστάσεις δεν λαμβάνουν απαντήσεις.
2. Μετά από παρέμβαση μας διαπιστώθηκε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες ασχολούνται με τις ενστάσεις μόνο όταν υπάρξει προσωπική επαφή του δικαιούχου και μάλιστα όταν αυτή συνοδεύεται από στοιχεία.
3. Η παράμετρος αυτή της ένστασης, δεν έχει διευκρινιστεί Δημόσια κατά τρόπο Απαράδεκτο που φτάνει στα όρια του εμπαιγμού και είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει -εάν οδηγήσει- στην καταβολή του κοινωνικού μερίσματος στους ενιστάμενους δικαιούχους μετά από παρέλευση αρκετών μηνών.
4. Στα πλαίσια αυτά, σας ζητούμε άμεσα -εντός της σήμερον- να έχετε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως έχετε καθήκον άλλωστε, για να αποδοθεί άμεσα το κοινωνικό μέρισμα σε όλους όσους το δικαιούνται, έστω και με αυτά τα πολύ περιοριστικά κριτήρια για τη χορήγηση του.
5. Το ΙΝΚΑ Κορινθίας δεν αντιδικεί με κανέναν , δεν διακατέχεται από εμπάθεια για κανέναν και ό,τι πράττει, το πράττει στα πλαίσια της προάσπισης του δικαιώματος των Καταναλωτών που εκπροσωπεί νόμιμα.
Ο ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας ενημερώνει ότι θα γίνουν διακοπές ηλεκτροδότησης των κάτωθι περιοχών λόγω εργασιών κατασκευών…
Αλλαγές στις μέρες λαϊκής αγοράς Ναυπλίου λόγω Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς ανακοίνωσε ο δήμος Ναυπλιέων. Ο…
Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνου κατανέμεται, από τον λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών…
Νέα στοιχεία βγάζει στο φως της δημοσιότητας για χρέη ο δήμαρχος Άργους-Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος, και…
Συνάντηση Ένωσης Αστυνομικών Αργολίδας με τον Αντιπεριφερειάρχη Ι. Μαντζούνη Η ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων…
Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας για ανέργους ηλικίας 30-59 ετών με έμφαση στις γυναίκες υπεγράφη…