Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΑΡΓΟΛΙΔΑΑπόλαυσαν την διήμερη εκδρομή σε Αρχαία Ολυμπία οι απόστρατοι της Αργολίδας

Απόλαυσαν την διήμερη εκδρομή σε Αρχαία Ολυμπία οι απόστρατοι της Αργολίδας

Πραγματοποιήθηκε στις 2 & 3 του μήνα, διήμερη εκδρομή του Συνδέσμου Αποστράτων Αργολίδας, σε Αρχαία Ολυμπία – Σπήλαιο Κάψια – Βυτίνα – Δάσος Φολόης – Ναό Επικούριου Απόλλωνα Βάσσες – Ανδρίτσαινα.

Η σχετική ενημέρωση απο τους υπεύθυνους του Συνδέσμου αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε από το Ναύπλιο και περνώντας από τη Σήραγγα του Αρτεμισίου φθάσαμε στο χωριό Κάψια, όπου επισκεφτήκαμε ένα από τα 10 πιο αξιόλογα σπήλαια της Ελλάδας.

Κατόπιν κάναμε τη στάση για καφέ στη γραφική Βυτίνα.

Συνεχίσαμε και περνώντας από τα ορεινά Τριπόταμα καταλήξαμε στη Λάμπεια (Δίβρη) που θεωρείται ένα από τα πιο όμορφα χωριά της Ηλείας, όπου γευματίσαμε σε ταβέρνα της περιοχής.

Ακολουθώντας μία πανέμορφη διαδρομή μέσα από τον μαγευτικό Εθνικό Δρυμό του Δρυόδασους της Φολόης (με το λεωφορείο αλλά και με τα πόδια για να απολαύσουμε την φύση από κοντά) φτάσαμε νωρίς το απόγευμα στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ και στο ξενοδοχείο μας. Στον ελεύθερο χρόνο που ακολούθησε κάναμε βόλτα στον πεζόδρομο του χωριού.

Την 2η ημέρα επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο και στο υπέροχο αρχαιολογικό μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, εκεί όπου γεννήθηκαν τα πανανθρώπινα ιδανικά της ειρήνης και της ευγενούς άμιλλας.

Συνεχίσαμε για τις Βάσσες και ξεναγηθήκαμε σε ένα από τα καλύτερα διατηρημένα μνημεία της κλασικής αρχαιότητας, το Ναό του Επικούρειου Απόλλωνα. Κατόπιν και μέσω του παραδοσιακού χωριού της Ανδρίτσαινας με τα αρχοντικά, τη σκεπασμένη από πλατάνια πλατεία και την “Τρανή Βρύση”, όπου γευματίσαμε σε ταβέρνα της περιοχής, επιστρέψαμε στο Ναύπλιο.

Όλοι μας συμμετείχαμε με πολύ καλή διάθεση και μεγάλη όρεξη για να απολαύσουμε τις ομορφιές της περιοχής και να μάθουμε την ιστορία της.

Να ευχαριστήσουμε τον οδηγό μας Κυριάκο Μπουρίκα, για την ασφαλή μετάβαση και επιστροφή μας.”