O Χρ.Προσίλης απαντά στον Γ.Γκιόλα για τα όσα καταλογίζει στην κα Κεραμέως

- Advertisement -

Aπάντηση στην συνέντευξη του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας, Γιάννη Γκιόλα, δίνει ο Χρήστος Προσίλης (C.E.O. / I.T. Engineer- Systems Architect Pro.Compute – Business I.T. & Systems Integration), αναφορικά με τα όσα είπε για την υπουργό Παιδείας κα Κεραμέως.

- Advertisement -

 

Αναφέρει ο κ.Προσίλης στην απάντηση-άρθρο του:

“Τρικυμία εν κρανίω”

Υπέπεσε στην αντίληψη μου, ραδιοφωνική συνέντευξη του Βουλευτή Αργολίδας με τον ΣΥΡΙΖΑ, κου Γιάννη Γκιόλα, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Το ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5» και τον δημοσιογράφο κο Γιώργο Τραπεζιώτη, την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου.

Ο κος Γκιόλας, πλήρως εναρμονισμένος με τον πανικό και τον εκνευρισμό που διακατέχει την παράταξη του μετά τις διαδοχικές εκλογικές πανωλεθρίες, με το ιδεοληπτικό του παραλήρημα μας θύμισε εκ νέου τους λόγους που ο ελληνικός λαός αποδοκίμασε τον ΣΥΡΙΖΑ.

Προσβάλλοντας πρακτικά, όπως πολλάκις έχουν πράξει κατά το πρόσφατο παρελθόν οι «σύντροφοι» του, την εθνική συνείδηση και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του ελληνικού λαού, αναφέρθηκε στις αποφάσεις της Υπουργού παιδείας κας Κεραμέως ώς αναχρονιστικές και αποκάλεσε ιδεοληπτική την κυβέρνηση, επειδή προσπαθεί, πράττοντας το λογικό και το αυτονόητο, να αποκαταστήσει την πίστη στις παραδόσεις, την θρησκεία, την εθνική μας ταυτότητα και τα εθνικά μας χαρακτηριστικά.

Υπονόησε δε, ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αντί κατά την λογική ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει με το δόγμα «Διαίρει και Βασίλευε», προσπαθεί να προσεγγίσει την Εκκλησία, προσδοκώντας σε ανταλλάγματα αορίστου φύσεως. Κατά την λαϊκή ρήση, «όσα δεν πιάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια».

Όσον αφορά τις θέσεις του για την επαναφορά του θεσμού του άριστου σημαιοφόρου, ξεχνά ότι η απόδοση ενός μαθητή δεν αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά και μόνο απο την βαθμολογική του επίδοση, αλλά από την εν γένει συμπεριφορά και παρουσία του στην μαθησιακή διαδικασία, την οποία οι εκπαιδευτικοί ώς επαγγελματίες παιδαγωγοί έχουν την εμπειρία να κρίνουν και να επιβραβεύσουν. Ο ανταγωνισμός δε, αποτελεί κίνητρο, για τους μαθητές, προκειμένου να επιδιώξουν την βελτίωση τους μέσα από την προσπάθεια και την μελέτη, και είναι έγκλημα να δαιμονοποιείται.

Δεν απορώ βέβαια, ακούγοντας και διαβάζοντας το παραπάνω σχόλιο, καθώς γνωρίζω πολύ καλά, όπως πλέον και όλος ο κόσμος, την ιδεολογική, σχεδόν γονιδιακή αντίληψη της ισότητας και ισονομίας ώς ισοπέδωση των πάντων υπο του ενός ή των λίγων, όπως προτάσσει η «αριστερή» φιλολογία. Αν εσάς βέβαια σας εκφράζει ιδεολογικά η κληρωτίδα, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ελεύθερα στην εκλογή προέδρου με την χρήση ενός λαχνού και ενός ονόματος, καθώς η εκλογή από την βάση μάλλον παρα-είναι ανταγωνιστική και αρκούντος μη προοδευτική για τα γούστα της παράταξης σας.
Εξάλλου το να αφήνετε στην τύχη να αποφασίζει για σημαντικά θέματα, υπήρξε δημοφιλής κυβερνητική πρακτική κατά την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος για τον οποίον η προηγούμενη κυβέρνηση, ξεκίνησε «κυνήγι μαγισσών» κατά της αριστείας και της εξέχουσας προσπάθειας, σχεδόν από την αρχή της θητείας της.

Για την αναφορά του κου Γκιόλα στο μάθημα της Ιστορίας, θέλω να σχολιάσω το εξής:
Η Ιστορία αποτελεί εφαρμοσμένη επιστήμη και όπως κάθε επιστήμη, ακολουθεί κανόνες και βασίζεται στην έρευνα και την καταγραφή ιστορικών τεκμηριωμένων δεδομένων, και όχι κατά το δοκούν συγγραφή μυθιστοριών για την εξυπηρέτηση των ιδεολογικών μας κενών.
Έτσι όπως καταγράφεται πρέπει και να διδάσκεται. Η παράλειψη σημαντικών ιστορικών προσωπικοτήτων όπως ο Παύλος Μελάς, όχι μόνο στερεί πολύτιμο εθνικό κεφάλαιο, αλλά μόνο εκ του πονηρού μπορεί να εκληφθεί, καθώς εξυπηρετεί την αλλοίωση των εθνικών μας χαρακτηριστικών και την υπονόμευση της εθνικής μας κυριαρχίας.
Ποιος λοιπόν μας οδηγεί σε απομονωτισμό και σκοταδισμό λοιπόν αγαπητέ κύριε;

Για την διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία.
Μάλλον μπερδεύεστε και σας πνίγει το δίκιο σας άδικα, καθώς ο προσηλυτισμός αποτελεί διαφορετικό σπόρ από την Επιστήμη της Θεολογίας. Η Θεολογία ώς επιστήμη οφείλει να διδάσκεται όπως κάθε άλλος επιστημονικός τομέας. Με την ίδια «αριστερή» παρα-λογική θα έπρεπε να σας ενοχλούν και τα μαθηματικά ή η φυσική. Προσωπικά μιλώντας δεν θυμάμαι κάποιον από τους δασκάλους ή καθηγητές κατά τα μαθητικά μου χρόνια, να προσπαθούν να με προσηλυτίσουν χρησιμοποιώντας το μάθημα των θρησκευτικών. Παρόλα αυτά, μέσα από το μάθημα μελετήσαμε τις θρησκείες άλλων πολιτισμών και διδαχθήκαμε να σεβόμαστε τα πιστεύω και τις πεποιθήσεις των συνανθρώπων μας.
Αντίθετα με κάποιους άλλους…

Για την αναπτυξιακή πολιτική της κυβέρνησης.
Η χώρα μας κε Γκιόλα, ταλαιπωρείται πέρα της δεκαετίας από συνεχή από-επένδυση και αρνητικό οικονομικό κλίμα, τα όποια είτε το αντιλαμβάνεστε είτε όχι, έχουν επηρεάσει εμφανέστατα το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα πολίτη.
Με τις εγκληματικά αφελείς δε οικονομικές και αναπτυξιακές πολιτικές που ακολουθήθηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, τα προβλήματα όχι μόνο δεν λύθηκαν, αλλά διογκώθηκαν στον υπέρτατο βαθμό, αφού με τις λανθασμένες επιλογές και τις εμμονές της προηγούμενης κυβέρνησης, καταβαραθρώθηκε διεθνώς το κύρος και η αξιοπιστία της χώρας μας.
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, ακολουθεί την πορεία της λογικής και της ανάπτυξης διεθνών σχέσεων στρατηγικής σημασίας προκειμένου να επαναφέρει στην επιφάνεια τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας, και να ελκύσει το ενδιαφέρον της επενδυτικής κοινότητας.
Με μελέτη, σχεδιασμό και δράσεις και όχι με παχιά λόγια.

Κλείνοντας, κατανοώ ότι οι απόψεις που ακούστηκαν κατά την συνέντευξη του κου Γκιόλα δεν αντανακλούν απαραίτητα την προσωπική του άποψη, αλλά αποτελούν μέρος του προπαγανδιστικού μηχανισμού της Κουμουνδούρου. Παρόλα αυτά ήταν αδύνατον να μην απαντήσω καθώς έχω κουραστεί όπως και ο υπόλοιπος κόσμος να ακούω αναχρονιστικές, δήθεν προοδευτικές, προς άγραν εντυπώσεων και μόνον, ιδεοληπτικές κορόνες.

Χρήστος Προσίλης
Μηχ/κος Πληροφορικής
Υπ.Βουλευτής Αργολίδας- Νέα Δημοκρατία

 

- Advertisement -
 

________________