ΕΛΛΑΔΑ

Παρουσιάσθηκε η καμπάνια για την Ελλάδα από τη Marketing Greece «Oh.My.Greece | Unlock the feeling»

Η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling” παρουσιάστηκε στην αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών.

 

Με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος διεθνώς, η νέα καμπάνια της Marketing Greece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.

«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα.

Σημειώνεται ότι ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα δήλωσε:

«Στη στρατηγική μας είχαμε και έχουμε προτεραιότητα τη συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και την ανάπτυξη επωφελών για τον τουρισμό μας συνεργιών. Για αυτό θέλω να ευχαριστήσω την Marketing Greece για τη διαχρονική μας συνεργασία, που υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά  στο κεντρικό έργο του εθνικού  μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.

Η  νέα ταινία  της Marketing Greece που παρουσιάζεται σήμερα  αποτελεί μία εξαιρετική παραγωγή. Παραχωρείται  δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ.  Θα την  προωθήσουμε  πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα  τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός  να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε».

 

Argonafplia.gr (SO)

Πρόσφατα

Αργολίδα: Τα σημεία απαγόρευσης κυκλοφορίας στα προβλεπόμενα μέτρα της Πυροπροστασίας

Με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας Γ. Μαντζούνη απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο και μέσο, διέλευση,…

6 ώρες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 23-24 Αυγούστου

«Ικέτιδες» του Αισχύλου Σκηνοθεσία : ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ Φεστιβάλ…

6 ώρες πριν

ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τις αργίες του Πάσχα

ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τις αργίες του Πάσχα. Ποιες ημέρες είναι αργίες και ποια είναι…

6 ώρες πριν

Αναγγελία θυελλωδών βοριάδων έως 8 Μποφόρ από το Λιμεναρχείο Ναυπλίου

Ανακοινώνεται από το Λιμεναρχείο Ναυπλίου ότι σύμφωνα με αναγγελία  Θυελλωδών ανέμων από την ΕΜΥ, στο…

7 ώρες πριν

Με μεγάλη επιτυχία η ημερίδα «Ψηφιακή Πλατφόρμα myDATA -pos» στο Επιμελητήριο Αργολίδας

Με μεγάλη επιτυχία αλλά και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Απριλίου η ενημερωτική ημερίδα «Ψηφιακή…

7 ώρες πριν

Επιστολή προς τους καταστηματάρχες και εργαζόμενους καταστημάτων της πόλεως του Άργους

Αξιότιμοι κύριοι καταστηματάρχες και εργαζόμενοι καταστημάτων της πόλεως του Άργους, Ονομάζομαι Νικόλαος Σιαχάμης και τα…

9 ώρες πριν