Νικόλ Καίσαρη: Η γυναίκα πίσω από τη δημιουργία του brand «Urban Amazons»

0
- Advertisement -

Η γυναίκα πίσω από τη δημιουργία του brand «Urban Amazons», η Νικόλ Καίσαρη, μιλάει στο epixeiro.gr για τα ιδιαίτερα ρούχα, accessories και τσάντες που προσφέρει, για «τολμηρές αμαζόνες» που θέλουν να ξεχωρίσουν και να εντυπωσιάσουν.

Γεια σου Νικόλ. Πες μας δυο λόγια για την URBAN AMAZONS. Τι ακριβώς είναι και τι προσφέρει;

- Advertisement -

Οι “Urban Amazons” είναι το ελληνικό brand που γεννήθηκε το καλοκαίρι το 2017 με σκοπό να προσφέρει fashion θησαυρούς σε όλες τις γυναίκες που θέλουν να ξεχωρίσουν και να εντυπωσιάσουν με πρωτότυπα κομμάτια υψηλής ποιότητας κι αισθητικής σε προσιτές τιμές. Είναι μια συλλογή ρούχων, τσαντών και αξεσουάρ με ιδιαίτερα κομμάτια που κατασκευάζω σε διάφορα μέρη του κόσμου με τοπικές τεχνοτροπίες, κεντήματα, υφάσματα και λίθους, μέσα από την οποία δεν προτείνω απλά μόδα, αλλά attitude.

Από πού βγαίνει το όνομα;

Οι Αμαζόνες είναι οι πιο διάσημες πολεμίστριες. H γυναίκα της πόλης είναι η πηγή της ζωής, η έμπνευση, η ζεστή αγκαλιά, η μάνα και ταυτόχρονα η επαναστάτρια, η Μπουμπουλίνα. Έτσι γεννήθηκαν οι “Urban Amazons” η αγωνίστρια της καθημερινότητας, οι αμαζόνες της πόλης.

Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού; Πώς αισθάνεστε όταν βλέπετε κόσμο να φοράει δικά σας ρούχα;

Ο πιο δύσκολος και τελικός κριτής οποιουδήποτε brand ή προϊόντος είναι ο καταναλωτής. Με αυτό το σκεπτικό τοποθέτησα τον εαυτόν μου στη θέση του και δημιούργησα ένα προϊόν υψηλής ποιότητας σε προσιτή τιμή, αντιπροσωπευτικό του όρου “Value for Money”. Και γι’ αυτό έχω λάβει πάρα πολλή αγάπη. Όλο και πληθαίνουν οι φορές που πλησιάζω κύριες και τους αποκαλύπτω πως εγώ κρύβομαι πίσω από το ρούχο που φορούν! Η κάθε αντίδραση είναι μοναδική γεμίζοντάς με υπερηφάνεια για τη δουλειά μου.

Ποιο στυλ πρεσβεύει την URBAN AMAZONS;

Τη γυναίκα του σήμερα που είναι καλλιεργημένη, όμορφη στην ουσία της, τη γυναίκα που δεν ακολουθεί τυφλά τις τάσεις της μόδας αλλά έχει δική της αισθητική και άποψη. Την αμαζόνα της πόλης.Ο πιο δύσκολος και τελικός κριτής οποιουδήποτε brand ή προϊόντος είναι ο καταναλωτής

Υπάρχουν σκέψης επέκτασης στο εξωτερικό;

Βρισκόμαστε σε συνεχή ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων στο εσωτερικό και την Κύπρο. Επόμενα βήματά να “ταξιδέψουμε” τις Ελληνίδες αμαζόνες σε αγορές τις Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Τι δυσκολίες/εμπόδια είχατε αντιμετωπίσει στις αρχές και πώς τις ξεπεράσατε;

Επηρεαζόμουν ψυχολογικά στην αρχή, γιατί πολλοί δεν πίστευαν στην ιδέα και τις δυνατότητές μου. Με πίστη κι αφοσίωση όμως, έχω βαλθεί να φτάσω στο ψηλότερο σκαλί της επιτυχίας και να δημιουργήσω trend με το στυλ των συλλογών μου.

Πες μας δυο λόγια για την συνεργασία σου με την MeXOXO.

Έχοντας προσφέρει 3 μήνες εθελοντική εργασία σε ΜΚΟ στο Νεπάλ, σχετική με την εκπαίδευση γυναικών και την ενίσχυση της θέσης της στην κοινωνία και την εργασία, θεωρώ πως η γνωριμία μου με την κύρια Ελπίδα Κόκκοτα, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Το έργο που επιτελεί είναι ιερό και χαίρομαι ιδιαίτερα που συνέβαλα σε αυτό.

Τι νεότερο μπορούμε να αναμένουμε στο σύντομο μέλλον;

Επιχειρηματικά, θα ξεκινήσω κι άλλες συνεργασίες με φυσικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο άμεσα. Επίσης θα ενισχύσω την αναγνωσιμότητα του brand μου. Δημιουργικά, ετοιμάζομαι για την χειμερινή συλλογή με πολλά ιδιαίτερα σχέδια.

Τι συμβουλές θα έδινες σε νέα άτομα που θέλουν να ασχοληθούν με ένα παρόμοιο εγχείρημα;

Είναι αλήθεια πως η κρίση έχει επηρεάσει ουσιαστικά την καθημερινότητά μας. Ωστόσο πιστεύω πως ναι η κρίση γεννά ευκαιρίες και τα σπουδαία μυαλά και τα μεγάλα ταλέντα οφείλουν να δείξουν την δυναμική τους τώρα, σε μια κρίσιμη για τη χώρα περίοδο, επιβεβαιώνοντας το μεγαλείο του πολιτισμού μας. Η συμβουλή μου, λοιπόν, είναι ξεκάθαρη!

Believe in yourself and go for it!

του δημοσιογράφου Στάθη Κετιτζιάν για το epixeiro.gr
Δημοσιογράφος

- Advertisement -