ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Το ΕΕΕΕΚ Αργολίδας στην Λάρισα για το 6ο Συνέδριο Αυτισμού

Στις 13-14-15 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το 6ο Συνέδριο Αυτισμού στη Λάρισα. Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν το ΕΕΕΕΚ Αργολίδας, παρουσιάζοντας –για πρώτη φορά- το δικό του poster (ανακοίνωση) με τίτλο :

«Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ Δ.Α.Φ* ΧΑΜΗΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΥ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ.»

Οι συγγραφείς ήταν οι αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί του σχολείου για το σχολικό έτος 2016-2017, Μαρία Λόυζη , Εκπαιδευτικός -Γεωπόνος (Π.Ε14.04.50) και Κατερίνα Διατσίγκου , Εργοθεραπεύτρια (ΠΕ 29) και σκοπός τους αποτέλεσε η ανάδειξη της ανάγκης αλλά και της ικανότητας των μαθητών με σοβαρές ΔΑΦ να συμμετέχουν στις εκπαιδευτικές διαδικασίες του σχολικού πλαισίου.

Η ανακοίνωση ,συμπερασματικά, καταλήγει ότι η αναγνώριση της οργανικής ,αισθητηριακής και συναισθηματικής ρύθμισης καθώς και η καλλιέργεια κλίματος αποδοχής και ασφάλειας συνιστούν την ανάπτυξη του εσωτερικού κινήτρου, στοιχείο ικανό να ανοίξει ‘δρόμους’ επικοινωνίας ,μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τις συμπεριφορές απόσυρσης και αυξάνοντας τη συμμετοχικότητα στη μαθησιακή διαδικασία των μαθητών με σοβαρές Δ.Α.Φ. Η σοβαρότητα των δυσκολιών δε θα έπρεπε να αποτελεί δικαιολογία για κανένα εμπλεκόμενο με τις σχολικές διαδικασίες καθώς όπως αποδείχθηκε στην παρούσα εργασία δεν αποτελεί εμπόδιο. Στο σύγχρονο δημόσιο ειδικό σχολείο η δυνατότητα στη συμμετοχή όλων των μαθητών δε θα έπρεπε να αποτελούσε ζήτημα αλλά ένα δεδομένο.

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού/ΕΕΠ/ΕΒΠ** θα πρέπει να ξεφύγει από την επιστημονική παντοδυναμία και τα όποια  κλαδικά στεγανά και να σεβαστεί την υποκειμενικότητα στον τρόπο και το ρυθμό μάθησης του μαθητή καθώς και τα ατομικά δικαιώματά του. Θα πρέπει να συνεργάζεται με τους συναδέλφους του για το καλύτερο και ουσιαστικότερο αποτέλεσμα της μαθησιακής διαδικασίας. Επιπλέον ο ρόλος αυτός μπορεί να διευρυνθεί καθιστώντας τον εκπαιδευτικό/ΕΕΠ/ΕΒΠ μεσολαβητή μεταξύ σχολείου και κοινότητας/μιας και Η συμμετοχικότητα και η ενεργός εμπλοκή στη σχολική ζωή προετοιμάζει τους μαθητές για μια πιο αυτόνομη και λειτουργική ενήλικη ζωή. Οι μαθητές με ΔΑΦ έχουν πραγματική ανάγκη να επικοινωνήσουν, και να αγαπηθούν έτσι όπως είναι, ανεξαρτήτως δυσκολιών και είδος σχολικού πλαισίου.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Αργολίδος κ.Ταραντήλη καθώς και τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδος . Ελπίζουμε ότι παρούσα εργασία θα δώσει το κίνητρο που απαιτείται για να συνεχίσουν τον αγώνα, όλοι όσοι εργάζονται στη Δημόσια Ειδική Εκπαίδευση, έχοντας ως γνώμονα ότι και οι μαθητές με ΔΑΦ χαμηλής λειτουργικότητας ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ!!!!!

*ΔΑΦ: Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
**ΕΕΠ: Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό
ΕΒΠ: Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

 

Argonafplia.gr (NT)

Πρόσφατα

Άστατος ο καιρός σήμερα- Αλλού Ανάσταση με βροχή κι αλλού σούβλισμα με λιακάδα

Άστατος και βροχερός αναμένεται να είναι ο καιρός σήμερα, Μεγάλο Σάββατο και την ημέρα της…

10 ώρες πριν

ΕΑΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ: Συλλυπητήρια για την απώλεια του συναδέλφου Αντιστρατήγου ε.α. Αντωνόπουλου Ανάργυρου

Τα Μέλη του Τοπικού Συμβουλίου του Παραρτήματός μας, εκπροσωπώντας το σύνολο των μελών μας, εκφράζουν…

11 ώρες πριν

Συλλήψεις σε Άργος και Ναύπλιο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων

Ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για τις συλλήψεις σε Άργος και Ναύπλιο για παραβάσεις της νομοθεσίας περί…

11 ώρες πριν

Αναβίωσε και φέτος το έθιμο με την περιφορά του Επιτάφιου μέσα στη θάλασσα στο Τολό Αργολίδας

Η περιφορά του επιταφίου είναι μια παράδοση που γίνεται κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων…

11 ώρες πριν

Ένα έθιμο που έρχεται από την Κίο της Μικράς Ασίας αναβιώνει κάθε χρόνο Μεγάλη Παρασκευή στη Νέα Κίο Άργους(βίντεο)

Ένα έθιμο που έρχεται από την Κίο της Μικράς Ασίας αναβιώνει κάθε χρόνο Μεγάλη Παρασκευή…

12 ώρες πριν

Αυγοσαλάτα από τον Άκη Πετρετζίκη με τα πασχαλινά αυγά που περίσσεψαν

Φτιάξτε μια εύκολη, γρήγορη και θρεπτική αυγοσαλάτα με τα τσουγκρισμένα αυγά που σας περίσσεψαν. Συστατικά…

1 ημέρα πριν