Από το πρωί υπάρχουν πληροφορίες που διίστανται για το ποιος ήταν συνοδηγός και αυτή την στιγμή βρίσκεται στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες αυτόπτη μάρτυρα, σας ενημερώσαμε νωρίτερα ότι συνοδηγός ήταν μια νεαρή κοπέλα στο τροχαίο του Ευόσμου. Ωστόσο η αστυνομία δίνει τέλος στις διάφορες πληροφορίες που ήθελαν γυναίκα μέσα στο μοιραίο αυτοκίνητο.
Συνοδηγός ήταν τελικά ένας 17χρονος και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση στο ΑΧΕΠΑ, όπως μας διαβεβαίωσαν και από την διοίκηση του νοσοκομείου. Όπως μας ενημέρωσαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ μεταφέρθηκαν ο σοβαρά τραυματισμένος 17χρονος και ακόμα δυο άτομα που έχασαν την ζωή τους. Οι δυο άλλοι νεκροί επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν στο «Γεννηματά».
Η επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας:
Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (28-03-2017), στην περιοχή του Ευόσμου, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 17χρονος ημεδαπός, εξετράπη της πορείας του, προσκρούοντας αρχικά σε τσιμεντένιο κράσπεδο και στη συνέχεια σε τσιμεντένιο τοίχο περίφραξης, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του ανωτέρω οδηγού και τριών (3) συνεπιβατών του (ημεδαποί ηλικίας 17,17 και 19 ετών), καθώς και τον σοβαρό τραυματισμό έτερου επιβάτη του οχήματος (17χρονος ημεδαπός).
Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Τμήμα Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
«Αυτοψία» στο σημείο που σκοτώθηκαν 4 παιδιά: Ενας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλονίκης
Ένα ακόμη τροχαίο δυστύχημα συγκλονίζει το πανελλήνιο – πόσο μάλλον τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης – καθώς τα ξημερώματα στην περιοχή του Ευόσμου τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο.
Στην οδό Αναγεννήσεως, εκεί που σκοτώθηκαν οι νέοι, πριν από δυο χρόνια είχε βρεθεί το Seleo.gr για αυτοψία.
Ο τίτλος του άρθρου που βγήκε από το ρεπορτάζ; «Ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλονίκης».
Τα προβλήματα που είχαν καταγραφεί
Σύμφωνα με το τοπικό μέσο ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται πάνω από την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, σε μια περιοχή που ξεκίνησε να αναπτύσσεται και να εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς, αλλά η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών εμπόδισε την ανάπτυξή της και την ανέγερση επιπλέον κτισμάτων. Αναφέρεται δε, ότι οι κάτοικοι της περιοχής μάζευαν υπογραφές από το 2015 για να βελτιωθεί ο δρόμος της οδού και να ληφθούν μέτρα.
Σύμφωνα με κατοίκους που είχαν μιλήσει στο τοπικό μέσο, οι οδηγοί που ανεβαίνουν την προέκταση της Μακρυγιάννη, συνεχίζουν στην οδό Αναγεννήσεως με μεγάλες ταχύτητες, καθώς από το πλάτος του δρόμου νομίζουν ότι βρίσκονται σε κάποιο περιφερειακό δρόμο, αφού δεν υπάρχουν σχετικές πινακίδες με όρια ταχυτήτων.
«Το βράδυ υπάρχουν πολλοί οδηγοί που τρέχουν επικίνδυνα και κάνουν επιδεικτικές κινήσεις. Όμως δεν υπάρχει και οριζόντια διαγράμμιση που να διαχωρίζει τις λωρίδες κυκλοφορίας και πολλές φορές γίνονται επικίνδυνα προσπεράσματα από τα διερχόμενα οχήματα, με πολλά ατυχήματα. Επίσης δεν υπάρχει επαρκής ορατότητα απο τη μία πλευρά του δρόμου, διότι η κλίση είναι πολύ μεγάλη. Δεν υπάρχουν πινακίδες για να προειδοποιούν για τις αθλητικές εγκαταστάσεις, ώστε οι οδηγοί να μειώνουν την ταχύτητα τους και να είναι προσεκτικοί. Αλλά και η έλλειψη πεζοδρομίου και φωτισμού, σε όλο το μήκος της οδού είναι μεγάλη», κατέγραφε μια μαρτυρία.
Οι κόντρες τα βράδια και οι υψηλές ταχύτητες
Και συνεχίζει, αναφέροντας: «Οι κάτοικοι μας είχαν ενημερώσει πως τα βράδια, βλέπουν πολύ συχνά οδηγούς να βάζουν κόντρες στον δρόμο και να τρέχουν με υψηλές ταχύτητες. Ενώ λόγω της έλλειψης φωτισμού, δήλωναν πως φοβούνται να διασχίσουν τον δρόμο. Πάνω στην οδό Αναγεννήσεως βρίσκονται η ακαδημία και τα γήπεδα ποδοσφαίρου του Ντίνου Κούη, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τις πρώτες μεσημεριανές ώρες μέχρι και αργά το βράδυ η οδός να είναι γεμάτη από μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και το πλάτος της οδού Αναγεννήσεως δυσκολεύει την διάσχιση του δρόμου για τα παιδιά».
Μελέτη του ΙΜΕΤ για την οδό Αναγεννήσεως
Την ίδια στιγμή, κάτοικος της περιοχής, είχε ζητήσει ο ίδιος από το Ινστιτούτο Μεταφορών να μελετήσουν την οδό και να σχεδιάσουν μια προτεινόμενη λύση, καθώς ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου είχε δηλώσει πως αδυνατεί να καλύψει οικονομικά την μελέτη.
Η προτεινόμενη λύση δεν απαιτούσε υψηλή χρηματοδότηση, καθώς το ΙΜΕΤ είχε προτείνει κατά κύριο λόγο απλά πράγματα. Κάποια από αυτά είναι οι αλλαγές στην υψομετρική διαμόρφωση της οδού, να τοποθετηθούν μαξιλαράκια στο δρόμο, να υπάρχουν υπερυψωμένες διαβάσεις, αλλαγές στη διατομή της οδού, μείωση του πλάτους της οδού και υπερυψωμένες νησίδες και κόμβοι κυκλικού σχήματος. Φυσικά και η τοποθέτηση πινακίδων υπόδειξης ταχύτητας οχημάτων.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας Ελευθέριου Κορδελιού – Ευόσμου, Αμβρόσιος Δανιηλίδης είχε δηλώσει για το θέμα πως για λόγους οικονομικούς δεν έγιναν όσα έγραφε η μελέτη του ΙΜΕΤ.
Ο κύριος Δανιηλίδης είχε δηλώσει πως είχε τοποθετήσει μόνος του κάποιες πινακίδες μπροστά στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ντίνου Κούη, ενώ μας είπε ότι το πρόβλημα της οδού Αναγεννήσεως θα το εντάξουν στο οικονομικό πρόγραμμα για το 2016.
Πηγή: Seleo.gr
Βαρυχειμωνιά σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης και φθινοπωρινό καιρό με βροχές, νοτιάδες και σκόνη για την Ελλάδα…
Από τη Δ.Ε.Υ.Α.Ν. ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 19 -11-2024, ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του έργου…
Το Υπουργείο Πολιτισμού δρομολογεί την αποκατάσταση του συγκροτήματος των Οθωμανικών Λουτρών, στο Ναύπλιο. Στο πλαίσιο…
Η Περιφερειακή Επιτροπή προκηρύσσει τη διενέργεια μειοδοτικής φανερής και προφορικής δημοπρασίας για την μίσθωση ακινήτου/των…
Γράφει ο Δημήτρης Σαλαπάτας Δικηγόρος Υποψήφιος της Βουλευτής με την "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ" Νομού Αργολίδας Σύμφωνα…
Ο Σύλλογος «Μαραθωνοδρόμοι Δρομείς Αργολίδας» (μέλος της Ε.Ο.Σ.Λ.Μ.Α –Υ) σε συνεργασία με το Σ.Δ.Υ Αργολίδας…